اخذ مجوز ۲۶ هزار کانون برای فعالیت در مساجد کشور
کد خبر: 4069905
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

اخذ مجوز ۲۶ هزار کانون برای فعالیت در مساجد کشور

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: ۲۶ هزار باب از مساجد کانون از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مجوز دریافت کرده‌اند و قطعا همه این کانون‌ها فعال نیستند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور شامگاه ۱۹ تیرماه در حاشیه جشن بزرگ عید سعید قربان در خدابنده، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در کشور حدود ۸۵ هزار مسجد دایر است که ۲۶ هزار باب از این مساجد کانون مجوزدار که از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور مجوز دریافت کرده‌اند و قطعا همه این کانون‌ها فعال نیستند.

وی افزود: کانون‌های متعددی در مساجد فعال هستند که در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری به صورت تخصصی در اماکن کار می‌کنند. به عنوان مثال حدود ۴۷۰۰ کانون در حوزه سرود فعالیت دارند و تعدادی از این کانون‌ها در حوزه تئاتر و دیگر مسائل فرهنگی فعال هستند.

این مسئول تصریح کرد: رویکرد اصلی کانون‌ها در دوره جدید، رونق مساجد است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای رونق مسجد در مسائل فرهنگی، هنری و کتابخانه‌ها ورود پیدا کرده است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور تصریح کرد: همچنین در حوزه‌هایی همچون اکران فیلم کارگاه‌های نویسندگی، رمان‌نویسی فعالیت دارند تا بتوانیم نیروهایی برای حوزه فرهنگی تربیت و تحویل جامعه دهیم.

انتهای پیام
captcha