کارگاه آموزشی ترویج ازدواج آسان «آسیب‌ها و راهکارها» برگزار شد
کد خبر: 4071859
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

کارگاه آموزشی ترویج ازدواج آسان «آسیب‌ها و راهکارها» برگزار شد

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی ترویج ازدواج آسان «آسیب‌ها و راهکارها» به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان برگزار شد.

کارگاه آموزشی ترویج ازدواج آسان

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام روح‌الله رحمانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان، صبح امروز در کارگاه آموزشی ترویج ازدواج آسان «آسیب‌ها و راهکارها» با اشاره به ساده‌ترین و اصولی‌ترین ازدواج‌ها بویژه ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) از آنها به عنوان الگویی موفق برای جوانان یاد کرد و افزود: خانواده‌ها وظیفه دارند زمینه‌های ازدواج راحت و آسان با کمترین هزینه‌ها را برای جوانان فراهم کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از ازدواج‌های تجملاتی و سخت‌گیری در تهیه جهیزیه و تعیین مهریه‌های پایین و منطقی که موجب افزایش ازدواج در کشور می‌شود، افزود: جوانان باید در ازدواج به اصول اسلامی، سیره پیامبر(ص) و ائمه‌اطهار(ع) توجه کنند و پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه(س) را بهترین الگو برای خود قرار دهند.

ولی امیری، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ماهنشان نیز با اشاره به اینکه امروز آموزش سبک زندگی اسلامی از ضروریات است، افزود: دشمن به دنبال از بین بردن ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در جامعه بوده که ضروری است در مقابل نقشه‌های دشمن ایستادگی کنیم.

وی آموزش خانواده‌ها و آشنایی آن‌ها با سیره اهل‌بیت(ع) را مهم و ضروری دانست و گفت: ترویج سبک زندگی اهل‌بیت(ع) سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

انتهای پیام
captcha