صدور ۲۶ فقره گواهینامه روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در زنجان
کد خبر: 4075208
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

صدور ۲۶ فقره گواهینامه روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم در زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبليغات اسلامی زنجان از صدور ۲۶ فقره گواهینامه روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم ویژه قرآن‌آموزان خانه قرآن بصائر خبر داد.

گواهینامه روخوانی و روان‌خوانی قرآن‌کریم

حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبليغات اسلامی زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان با اشاره به صدور ۲۶ فقره گواهینامه قرآن ویژه قرآن‌آموز زنجانی، گفت: این گواهینامه‌ها پس از برگزاری دوره و آزمون کتبی و شفاهی در رشته‌های روخوانی و روان‌خوانی سطح یک و سطح دو قرآن‌کریم در خانه قرآن روستایی بصائر واقع در روستای مشکین از توابع زنجان صادر و تحویل عبادالله محمدی مدیر خانه قرآن بصائر شد.

وی ادامه داد: این گواهینامه‌ها مربوط به کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی (۱۳ فقره گواهینامه قرائت سطح ۱ و ۱۳ فقره گواهینامه قرائت سطح ۲) بود و سایر دوره‌های آموزشی قرآن‌کریم اعم از دوره آموزش مفاهیم و قرائت سطح سه نیز به‌طور مستمر و با همکاری و تعامل شرکت‌کنندگان به‌ منظور توانمندسازی قرآنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان در حال اجراست.

حسنی اظهار کرد: گواهینامه پایان دوره ویژه افرادی صادر می‌شود که در دوره‌های آموزشی مؤسسات و خانه‌های قرآن تحت پوشش و مجوزدار شرکت کرده و امتياز لازم را در آزمون پايانی کسب کنند.

انتهای پیام
captcha