تدارک نامحدود اسکان حسینیه اعظم زنجان برای عزاداران حسینی
کد خبر: 4076240
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

تدارک نامحدود اسکان حسینیه اعظم زنجان برای عزاداران حسینی

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: حسینیه اعظم زنجان برای مسافران نامحدود تدارک اسکان دیده و همه زائران حسینی که تقاضای اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند پذیرش شده و پذیرایی می‌شوند.

علیرضا فیروزفر

به گزارش ایکنا از زنجان، علیرضا فیروزفر، رئیس هیات‌ امنای حسینیه اعظم زنجان صبح امروز، 15 مرداد در جمع خبرنگاران، در رابطه با حضور قطار کاروان عشق در زنجان، اظهار کرد: امسال حسینیه اعظم زنجان با همکاری راه‌آهن شمال‌غرب کشور برای تسهیل سفر هموطنان به یوم‌العباس زنجانی‌ها بحث قطار کاروان عشق را راه‌اندازی کرده است که این قطار صبح امروز وارد زنجان شد و پس از اتمام مراسم یوم‌العباس به تهران بازمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه حسینیه اعظم زنجان برای مسافران نامحدود تدارک اسکان دیده است، افزود: همه زائران حسینی که تقاضای اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند پذیرش شده و پذیرایی می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه امسال ۴ هزار خادم حسینیه اعظم زنجان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند‌، تصریح کرد: همه اقدامات لازم برای جمع‌آوری نذورات، ادای نذر صاحبان قربانی اعم از نیابتی، ذبح و زنده انجام شده است.

رئیس هیات‌ امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه ۴۸ ایستگاه ثابت جمع‌آوری نذورات و ۱۴ گروه سیار با لباس متحدالشکل نذورات را جمع‌آوری خواهند کرد، گفت: امسال دستگاه پزهای بانکی دارای منوهای مختلف هست که صاحبان نذورات می‌توانند مطابق با نیت خودشان منو را انتخاب کرده و نذورات خود را واریز کنند.

فیروزفر با بیان اینکه امسال سعی شده با توجه به گرمی هوا، سیستم خنک‌کننده برای دسته حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: پارکینگ‌های ۱۱ گانه که برای استفاده عزاداران حسینی آماده‌سازی شده را مدنظر داشته باشند و از نزدیک شدن به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خودداری کنند و مسیر همیشگی دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ظهر امروز مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: دسته حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۶:۳۰ حرکت می‌کند و در ساعت ۱۸ شاهد شکل‌گیری تجمع عزاداران در یوم‌العباس با محوریت میدان انقلاب را خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha