تفرفه‌افکنی در کشور نشان‌دهنده ترس دشمن از اتحاد مسلمانان است
کد خبر: 4088043
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

تفرفه‌افکنی در کشور نشان‌دهنده ترس دشمن از اتحاد مسلمانان است

فرمانده سپاه سلطانیه گفت: دشمنان اسلام از وحدت و یکپارچگی مسلمانان واهمه دارند و این اختلاف‌افکنی‌ها نشان از ترس و واهمه آنها نسبت به وحدت مسلمانان است.

اتحاد مسلمانان

سرهنگ محمدحسین سلیمی فرمانده سپاه سلطانیه، ظهر امروز ۴ مهر در دیدار جمعی از پاسداران، مسئولان، پیشکسوتان رزمندگان دفاع مقدس و بسیجیان شهرستان با امام جمعه شهر سلطانیه که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، با اشاره به رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس در جنگ تحمیلی، گفت: رمز پیروزی رزمندگان دفاع مقدس روحیه ایمان به خدا و باورهای دینی بود همچنین خداباوری و ولایت‌مداری نيز از نمونه عوامل پیروزی رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تبیین ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس چراغ راهی برای نسل جوان کشور است تا با روحیه خودباوری در راستای اهداف انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی گام بردارند.

فرمانده سپاه شهرستان سلطانیه با اشاره به تحرکات دشمن و برخی از آشوب‌گران خصوصا در رابطه با اهانت برخی از فرصت‌طلبان به مقدسات دینی، قرآن‌کریم و اهانت به چادر و حجاب یکی از بانوان، اظهار کرد: زمانی که در کشورهای غیرمسلمان به قرآن‌کریم اهانت می‌شود مردم دنیا سکونت نکرده و خواستار رسیدگی هستند.

سرهنگ سلیمی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام از وحدت و یکپارچگی مسلمانان واهمه دارند و این اختلاف‌افکنی‌ها نشان از ترس و واهمه آنها نسبت به وحدت مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان سلطانیه نیز در ادامه این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان کرد: در خصوص عفاف و حجاب آیات بسیاری در قرآن‌کریم آمده است و این موضوع ارزش بسیار بالایی در اسلام دارد.

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب با اشاره به تحولات سیاسی اخیر دشمنان، افزود: حماسه اربعین و دستاوردهای نظام اسلامی در اجلاس شانگهای که اعضای آن نیمی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند و در خنثی‌سازی تحریم موثر است، نباید تحت‌الشعاع قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha