افزایش تعداد پایگاه‌های اجتماعی مناطق محروم زنجان به ۱۶ مورد
کد خبر: 4104363
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

افزایش تعداد پایگاه‌های اجتماعی مناطق محروم زنجان به ۱۶ مورد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: امسال تلاش داریم تعداد پایگاه‌های اجتماعی را به ۱۶ مورد برسانیم و در پیشبرد اهداف این پایگاه‌ها از ظرفیت بانوان و مؤسسات خیریه نیز بهره خواهیم برد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی شامگاه روز گذشته ۱۲ آذر در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ضمن گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی اظهار کرد: امیدواریم ذیل این قانون و مکتب امام راحل پیش برویم و پیام شهدا و انقلاب اسلامی در خصوص معارف عالی قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) در عصر کنونی را به گوش جهان برسانیم و تبیین‌گر خوبی در این عرصه باشیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر بین اقشار مختلف استان زنجان از جمله فعالان مسجدی، جبهه مردمی انقلاب، مجموعه دولت و حاکمیت هم‌افزایی و هم‌فکری خوبی ایجاد شده و امیدواریم در آینده نزدیک جبهه موردنظر در لایه‌های مختلف شکل گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه حضور بانوان در طرح‌های مختلف سازمان از جمله نهضت پیشرفت بانوان، جمعیت بانوان فرهیخته و مؤسسات و خانه‌های قرآنی خوب است، ابراز کرد: با این حال با نقطه مطلوب اندکی فاصله داریم.

احمدی ادامه داد: رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی این است که از ظرفیت عظیم بانوان و دختران نوجوان و جوان در عرصه جهاد تبیین استفاده کرده و قدم‌های مؤثری در این زمینه بردارد که برنامه دختران حاج قاسم یکی از نمونه‌های موفق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان فعالیت مداحان، هیئت‌های محلی و منطقه‌ای، مجموعه‌های قرآنی و کارکنان تبلیغات اسلامی در استان زنجان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برنامه‌های متعددی در جهاد تبیین در نظر گرفته شده و مباحث خوبی اتفاق افتاده و زیست‌بوم مورد نظر نیز نوشته شده است.

احمدی به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: مباحثات و طرح تفصیلی تدوین شده و این طرح در مرحله اجرا است و تلاش داریم در تربیت کنشگر عرصه جهاد تبیین به لحاظ کمی و کیفی موفق باشیم.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات، پایگاه‌های اجتماعی استان در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌ای با حضور امامان محله فعالیت‌های گسترده‌ای ارائه دادند که نتیجه آن در اغتشاشات ملموس بود و نشان داد در جایی که این پایگاه‌ها فعال بودند مشکلات حادی نداشتیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: امسال تلاش داریم تعداد پایگاه‌های اجتماعی را به ۱۶ مورد برسانیم و در پیشبرد اهداف از ظرفیت بانوان و مؤسسات خیریه نیز بهره خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha