تاکنون ۱۷۵ اثر به جشنواره فجر تا فجر نماز در زنجان ارسال شده است
کد خبر: 4104715
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

تاکنون ۱۷۵ اثر به جشنواره فجر تا فجر نماز در زنجان ارسال شده است

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه جشنواره فرهنگی، هنری و پژوهشی فجر تا فجر نماز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: تاکنون ۱۷۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره در زنجان ارسال شده است.

نماز

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی یوسفی رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ظهر امروز در نشست خبری کمیته جشنواره فرهنگی، ادبی و پژوهشی نماز فجر تا فجر، اظهار کرد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فعال و خودجوش فرهنگی، هنری و رسانه‌ای در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز، نمایش کارکردهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نمازُ شناسایی، معرفی و حمایت از آثار فاخر فرهنگی هنری نماز و کمک به تولید و انتشار گسترده‌تر این آثار در جامعه از اهداف جشنواره است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با اشاره به اینکه مخاطبان جشنواره، دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، پژوهشگران، هنرمندان و سایر علاقه‌مندان است، افزود: جشنواره نماز فجر تا فجر از بهمن سال گذشته تا بهمن امسال در سه محور علمی، پژوهشی، فرهنگی هنری و ادبی و در مرحله استانی و کشوری اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سامانه دریافت آثار از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور به نشانی www.namaz.ir اعلام خواهد شد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات تبلیغی و فرهنگی برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه اشاره کرد و گفت: برای ترویج نماز در بین قشر جوان باید تبیین درستی از جایگاه نماز و اثرات آن داشته باشیم.

یوسفی با اشاره به اینکه مخاطبان این جشنواره عموم مردم، دانش آموزان، دانشجویان طلاب و اقشار مختلف جامعه هستند، گفت: تاکنون ۱۷۵ اثر به دبیرخانه جشنواره در زنجان ارسال شده است و اختتامیه مرحله استان اوایل بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha