برگزیده شدن اثر نمایشنامه‌نویسان زنجانی در سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها
کد خبر: 4112987
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹

برگزیده شدن اثر نمایشنامه‌نویسان زنجانی در سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها

نمایشنامه «شُح» نوشته داود حیدری و «مقبول» نوشته آرزو بهرامی از زنجان به عنوان متون نمایشی برگزیده سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» انتخاب شدند.

سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی گلدسته‌ها

به گزارش ایکنا از زنجان، از بین ۲۶ متن راه‌یافته به مرحله نهایی سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها»، دو اثر از آثار نمایشنامه‌نویسان زنجان نیز به چشم‌ می‌خورد.

مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در راستای پویا نگه‌داشتن جریان مردمی تئاتر بچه‌های مسجد و ارتقای کیفی نمایشنامه‌های ویژه‌ اجرا در مساجد، فراخوان سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» را شهریورماه ۱۴۰۱ با مضامینی چون اقتباس از قصص قرآنی، نقش مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع‌مقدس، محله و جامعه و همچنین تربیت نامداران و نام‌آوران عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی منتشر کرد.

براساس متون نمایشی ارائه شده به این رویداد هنری در مرحله نخست از سوی نصرالله قادری، غلامحسین دولت‌آبادی، صادق رشیدی و سیدمصطفی موتورچی مورد بررسی قرار گرفت و ۲۶ متن به مرحله نهایی جشنواره راه یافت.

در بررسی نهایی نمایشنامه‌های ارائه شده به سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» که با حضور کوروش زارعی، نصرالله قادری، صادق رشیدی و غلامحسین دولت‌آبادی برگزار شد، از بین ۱۴ متن راه‌یافته نمایشنامه‌های «شُح» نوشته داود حیدری و «مقبول» نوشته آرزو بهرامی از استان زنجان به عنوان متون نمایشی برگزیده سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «گلدسته‌ها» زنجان انتخاب شدند.

شایان ذکر است، آرزو بهرامی و داود حیدری از نویسندگان متون نمایشی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان می‌باشند.

انتهای پیام
captcha