خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان افتتاح شد
کد خبر: 4118065
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان افتتاح شد

صبح امروز خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر زنجان در محل پارک علم و فناوری استان زنجان و با حضور جمعی از مسپولان استانی افتتاح شد.

خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر

به گزارش ایکنا از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان صبح امروز ۹ بهمن در مراسم آغاز به کار خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان زنجان با اشاره به اهمیت تلاش نخبگان در عرصه علم و دانش، اظهار کرد: ایثارگران در مقطعی از تاریخ با ایثار و فداکاری دشمن را شکست دادند، و در حال حاضر نیز باید از طریق نخبگان ایثارگر، کشورمان تعالی یافته و قدرتمند شود.

وی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با همه توان از دستاوردهای نخبگان و هم‌اندیشی با آنها در بسیاری از مسائل بنیاد برای بهبود وضعیت ایثارگران در سطح ملی و دستیابی به رشد و تعالی علوم و فناوری در سطح جهانی و ... حمایت می‌کند.

نیک‌بخش ادامه داد: تلاش برای هم‌رسانی صاحبان محصول و راه‌حل‌های موثر، معرفی و ایجاد تیم مربیگری ایده‌های خلاق و نوآور، برگزاری نشست‌ها و رویدادهای مرتبط با فعالیت‌های دانش‌بنیان، شناسایی نخبگان، پژوهشگران و محققان توانمند و تشکیل گروه‌های پژوهشی در حوزه‌های فعالیت و ماموریت مرکز دانش‌پژوهان از جمله تعهدات خانه خلاق است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان اظهر کرد: شناسایی شرکت‌های همکار و تشکیل تیم‌ها، کمک به تجاری‌سازی محصول نهایی و معرفی آن به بازار، حمایت از استقرار محصولات دانش‌بنیان و اختراعات، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های فعال در محل نمایشگاه‌های دائمی محصولات خلاقانه و فناورانه مرکز نوآوری از دیگر برنامه‌های خانه خلاق و نوآوری شاهد و ایثارگر استان است.

انتهای پیام
captcha