افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان ایجرود
کد خبر: 4120048
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب در شهرستان ایجرود

نمایشگاه عکس انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در شهرستان ایجرود افتتاح شد.

نمایشگاه عکس انقلاب

به گزارش ایکنا از زنجان، به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاه عکس انقلاب با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در سالن مولوی شهر زرین‌آباد افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۸۰ تابلو و عکس نفیس به نمایش گذاشته شده است که صحنه‌های مربوط به راهپیمایی‌ها، قیام مردمی، مبارزات، مجاهدت‌‌های سال‌های به یاد ماندنی و دیگر خاطرات روزهای انقلاب در آن به تصویر کشیده شده است.

احسان پیشکاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایجرود در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه با محوریت انقلاب اسلامی، انتقال مفاهیم و فرهنگ انقلاب و ارزش‌های ناب آن به نسل‌های بعدی، آگاهی‌بخشی، امید‌آفرینی و خودباوری در میان آحاد مردم به ویژه جوانان و نیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که همانا میراث معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نیز تشویق و ترغیب جوانان به منظور خلق آثار فاخر هنری در زمینه انقلاب دانست.

وی افزود: آشنایی جوانان جامعه و به تصویر کشیدن دستاوردهای انقلاب برای نسلی که انقلاب را ندیده و درک نکرده‌اند، از ضروریات جامعه است.

این مسئول با تاکید به حراست از فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بی‌شک مردم حماسه‌آفرین ایران اسلامی تا آخرین نفس پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده و آرمان‌های ناب معمار کبیر انقلاب را همواره فانوس راه خود برای گذر از طوفان‌ها و سختی‌ها و رسیدن به سر منزل مقصود انتخاب خواهند کرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا روز ۲۰ بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷ عصر دایر و آماده بازدید علاقمندان است.

انتهای پیام
captcha