کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4122970
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان از برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان به منظور معرفی زنان و چهره‌های شاخص و تاثیرگذار و ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران در زنجان خبر داد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان

سیده‌فائزه موسوی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، از برگزاری کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان خبر داد و گفت: این کنگره با هدف شناسایی، معرفی، حمایت و کمک به رشد ایده‌های زنان استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنگره با معرفی زنان و چهره‌های شاخص و تاثیرگذار و ارائه الگوهای واقعی به زنان و دختران برگزار خواهد شد، ادامه داد: کنگره بانوان تاثیرگذار استان زنجان در راستای نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار در تهران، اجرا خواهد شد.

موسوی اظهار کرد: تشکیل کمیته برگزاری و کمیته داوران، تدوین شاخص‌ها در انتخاب بانوان، نحوه اطلاع‌رسانی و اعلان فراخوان، احصاء حوزه‌های فعالیت بانوان منتخب و ... از مهم‌ترین موضوعات برگزاری این کنگره به شمار می‌رود که امیدواریم در جلسات هماهنگی همه این مسائل مطرح و برنامه‌ریزی انجام گیرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری زنجان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کنگره و نیز فعالان این حوزه باید با هم‌افزایی و ایفای نقش، در راستای حضور زنان تاثیرگذار ورود پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha