اعلام نتایج بخش معارفی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در زنجان
کد خبر: 4125326
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

اعلام نتایج بخش معارفی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در زنجان

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: برگزیدگان مرحله دانشگاهی بخش معارفی (کتبی) بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت معرفی شدند.

جشنواره قرآنی هدهد

نرگس بیات در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، در رابطه با نتایج بخش معارفی مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد، اظهار کرد: مرحله دانشگاهی بخش معارفی (کتبی) بیست‌و‌هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سه بخش دانشجویان، اساتید و کارکنان به صورت متمرکز و همزمان با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به صورت مجازی امسال برگزار شد و اسامی شرکت‌کنندگان در بخش کتبی جشنواره که به مرحله کشوری راه پیدا کردند، مشخص شد.

وی با بیان اینکه آزمون مرحله مقدماتی سراسری غیرحضوری و به صورت آزمون برخط در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه سال آتی برگزار می‌شود، افزود: در بخش احکام به ترتیب خانم‌ها پریسا ابراهیمی، مهتا ریش‌سفید، لیلا سهرابی در گروه دانشجویان و خانم‌ها پروا انصاری، زهرا سلطانی و سکینه خلجی در گروه کارکنان، رتبه اول، دوم و سوم و خانم آذر عشقی در گروه اساتید مقام برتر کسب کردند.

این مسئول در رابطه با برگزیدگان مرحله دانشگاهی جشنواره قرآنی هدهد در بخش نماز و بخش سبک زندگی مهدوی، خاطرنشان کرد: خانم‌ها فاطمه حسنلو، فاطمه ستوده‌مهر، مریم دامچی جلودار در گروه دانشجویان، مریم اله‌یاری، حمیده نجاتی و لیلا محبی درگروه کارکنان به ترتیب رتبه اول، دوم و سوم را در بخش نماز کسب کردند.

مسئول مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خاطرنشان کرد: همچنین خانم‌ها الهام سلیمانی‌راد، فاطمه یاوری و فردین بازرگان در گروه دانشجویان، خانم‌ها مریم نظری، علی‌ آقا‌محمدی، زهرا اسدی، رقیه غفاری و فاطمه مرادی در گروه کارکنان در بخش سبک زندگی مهدوی رتبه اول، دوم و سوم را کسب کردند.

انتهای پیام
captcha