افتتاح دارالقرآن مرکزی آموزش‌وپرورش زنجان همزمان با نیمه شعبان
کد خبر: 4125340
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

افتتاح دارالقرآن مرکزی آموزش‌وپرورش زنجان همزمان با نیمه شعبان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان از افتتاح دارالقرآن مرکزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش همزمان با عید بزرگ نیمه شعبان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان ظهر امروز ۱۰ اسفندماه در دیدار مسئولان آموزش‌وپرورش زنجان با نماینده ولی‌فقیه در استان که به مناسبت هفته علوم تربیتی برگزار شد، با اشاره به وقایع چند ماه اخیر کشور، اظهار کرد: حضور پرشور خانواده‌ها و دانش‌آموزان در راهپیمایی شکوهمند ۲۲ بهمن امسال نشان داد که مردم پشتیبان بلافصل نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۵۰ نمایشگاه «مدرسه انقلاب» در آموزشگاه‌های استان برپا شد، ادامه داد: خوشبختانه در این ایام خود دانش‌آموزان پیشگامان جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است بودند.

این مسئول از افتتاح دارالقرآن مرکزی اداره‌کل آموزش‌وپرورش در نیمه شعبان خبر داد و افزود: ۳۷۵۰ نفر از دانش‌آموزان در همایش بزرگ یاوران انقلاب شرکت کردند و همچنین ۹۰۰ نفر از دانش‌آموزان مشتاق و علاقمند با همراهی سپاه پاسداران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

این مسئول با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح تئاتر درسی و فعالیت ۳۵۰ گروه دانش‌آموزی در قالب این جشنواره و موفقیت دانش‌آموزان زنجانی، تاکید کرد: کسب عناوین برتر در رشته‌های گریم، طراحی و بازیگری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی مرهون تلاش معلمان و مربیان مدارس استان دانست.

اسماعیلی با اشاره به حضور حدود ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان در جنگ‌های شادی، برنامه‌هایی از این قبیل را در افزایش شور و نشاط در جامعه و میان دانش آموزان موثر دانست.

وی با اشاره به انعکاس فراوان هم خوانی سرود سلام فرمانده در آموزشگاه شهید بهرامی هیدج، خاطرنشان کرد: شور و شعور دانش‌آموزان در این هم‌خوانی، حاصل تلاش مربیان تربیتی مدارس و خانواده‌های انقلابی است.

انتهای پیام
captcha