برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد(ص) در شهرستان خرم‌دره
کد خبر: 4133005
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد(ص) در شهرستان خرم‌دره

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره از برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد(ص) برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

سوره محمد(ص)

حجت‌الاسلام فرشید ملکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره از برگزاری پویش حال خوب با محوریت سوره محمد(ص) برای کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برگزاری این پویش‌ها در مانوس شدن نسل جدید جامعه با قرآن حائز اهمیت است.

وی با اشاره به برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت: یکی از برنامه‌های قرآنی در این ماه پربرکت، برگزاری طرح جزءخوانی قرآن‌کریم و محافل قرآنی است که طرح جزءخوانی قرآن‌کریم به صورت شاخص در مسجد امام حسین(ع) و مسجد حضرت رسول الله(ص) با حضور قاریان شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره از برگزاری محفل قرآنی سیار در شهر و روستاهای اطراف شهرستان خبر داد و متذکر شد: این برنامه با حضور قاریان برجسته منطقه با حضور در محلات، منازل شهدا، شرکت‌ها، ادارات و کانون‌های جمعیتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سوره محمد(ص) سوره محوری ماه مبارک رمضان است و پویش حال خوب با محوریت این سوره برای کودکان زیر ۹ سال، نوجوانان ۹ تا ۱۸سال و برای جوان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده و محتوای هر رده سنی آماده شده و در اختیار مجموعه ها قرار می‌گیرد و مجموعه‌ها، با ارسال روایت حال خوب از خود و دیگران در قالب فیلم یا صوت کوتاه یا نقاشی در این پویش شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha