برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان
کد خبر: 4133229
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

برگزاری محفل انس با قرآن‌کریم در تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان

همزمان با گرامیداشت سالروز شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی، محفل انس با قرآن‌کریم در تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان شامگاه روز گذشته برگزار شد.

محفل انس با قرآن‌کریم

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی محمدی، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان، شامگاه روز گذشته ۲۱ فروردین در مراسم محفل انس با قرآن‌کریم که به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت امیرسپهبد علی صیاد شیرازی در حسینیه روح‌القدس تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان که با قرائت قاریان ممتاز و برجسته استان همراه بود، گفت: شهید صیاد شیرازی انسان کامل و در خدمت مردم، قرآن و اسلام بود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام دارای اخلاق حسنه و پیوسته در خدمت معنویات بود، تصریح کرد: به گواهی خانواده این شهید بزرگوار دائم‌الوضو و دارای رفتارهای عرفانی بود و از شاگردان آیت‌الله بهاءالدینی به شمار می‌رفت.

حجت‌الاسلام محمدی با توضیح اینکه شهید صیاد شیرازی با اعمال خالصانه ورفتار صحیح به جایی رسید که بسیاری از عالمان غبطه ایشان را در دل داشتند، اضافه کرد: یشان فردی به دور از تکبر و ریا و همیشه در حال خدمت بود و فقط برای خدا کار می‌کرد وی همچنین در کار خود فردی جدی و سخت‌گیر بود که بسیاری از عملیات‌های دفاع‌مقدس با درایت و مدیریت این شهید عزیز پیروزی‌های ارزشمندی نصیب جبهه اسلام شد.

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۱۶ مستقل زرهی زنجان با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی در مکتب امام‌خمینی(ره) به تبعیت حضرت سیدالشهداء(ع) از آغازین روزهای دفاع از این آب و خاک مقدس و شروع تهاجم به این کشور با ازخودگذشتگی، بصیرت، ولایت‌مداری و شجاعت در تمامی سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی حاضر شد، افزود این شهید والامقام نمونه بارز شرف، غیرت، مردانگی، تعهد، عشق به معبود و سربازی واقعی حریم اسلام، قرآن و ایران اسلامی بود.

وی با توضیح اینکه شهید صیاد شیرازی انس و الفت خاصی با قرآن داشت و از آیه به آیه قرآن و آموزه‌های آن در زندگی استفاده می‌کرد، متذکر شد: اين شهيد بزرگوار معتقد بود كه اگر انسان با قرآن مأنوس شود اين امر باعث ايجاد شجاعت و تقويت روحيه شهادت‌طلبی در او می‌شود.

انتهای پیام
captcha