انتشار وصیت‌نامه شهدا خطاب به مسئولان در زنجان
کد خبر: 4138307
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

انتشار وصیت‌نامه شهدا خطاب به مسئولان در زنجان

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از انتشار کتابچه «شاهد و ناظر» خطاب به خطاب به مسئولان و مدیران خبر داد.

وصیت‌نامه شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، عباس برزگر، سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، صبح امروز ۱۳ اردیبهشت در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه امنیت ملی و پیشرفت‌های مختلف کشور در عرصه‌های گوناگون را مرهون و مدیون ایثار و فداکاری شهدا هستیم، اظهار کرد: شهدای ایران اسلامی در مسیر دین و ایمان از خون خود گذشتند و باید قدردان این رشادت تاریخی آنان باشیم.

وی با اشاره به انتشار کتابچه شاهد و ناظر، تصریح کرد: مجموعه شاهد و ناظر، گزیده‌ای از وصایای شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس خطاب به مسئولان و مدیران است که توسط معاونت فرهنگی این اداره‌کل جمع‌آوری و منتشر شده است.

برزگر با اشاره به اینکه این کتابچه ۲۰ صفحه‌ای با هدف آشنایی مسئولان با دیدگاه‌ها و نگرش شهدای دفاع‌مقدس نسبت به خدمت به مردم است، ادامه داد: وصایای شهدای دفاع‌مقدس مجموعه‌ای ارزشمند است که می‌توان با بهره‌گیری از آن‌ها در موارد مختلف راه‌کارهای درست را برای خدمت صادقانه یافت؛ در واقع می‌توان با دسته‌بندی موضوعی این آثار گران‌بها، الگویی ایرانی و اسلامی را در همه حوزه‌ها ترسیم و تدوین کرد.

سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: در این مجموعه، گزیده‌ وصایای شهدای ۸ سال دفاع‌مقدس کشور و از جمله استان زنجان گنجانده شده و شهروندان نیز می‌توانند برای بهره‌گیری از این مجموعه به نشانی مجتمع ادارات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha