اعطای ۲۸ فقره گواهینامه تربیت معلم قرآنی به مربیان شهرستان زنجان
کد خبر: 4147016
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

اعطای ۲۸ فقره گواهینامه تربیت معلم قرآنی به مربیان شهرستان زنجان

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعطای ۲۸ فقره گواهینامه تربیت معلم قرآنی به مربیان شهرستان زنجان خبر داد.

گواهینامه تربیت معلم قرآنی

رباب ملایی کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: به همت مؤسسه قرآنی جنت المأوی زنجان، دو دوره تربیت معلم تجوید و آشنایی و انس کودکان با قرآن در شهرستان زنجان برگزار شد.

وی افزود: این دوره‌ها به تفکیک، ۱۲ معلم در دوره تربیت معلم تجوید و ۱۶ مربی در دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن با کسب نمرات قبولی در آزمون‌های اصلی حائز دریافت مدرک مجاز مربیگری در رشته‌های مربوطه شدند که گواهینامه‌های فوق توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم صادر و به متقاضیان اعطاء شد.

کارشناس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از برنامه اداره امور قرآنی جهت تربیت و تأمین کادر متخصص مربیگری و مورد تأیید سازمان تبلیغات اسلامی در رشته‌های تربیت معلم مفاهیم و تجوید در سال‌جاری خبر داد و اظهار کرد: بر اساس برنامه میان‌مدت اداره امور قرآنی زنجان، دو دوره مذکور طبق برنامه‌ زمان‌بندی شده در نیمه اول سال‌جاری در مؤسسه جنت‌الماوی در شهرستان زنجان و مؤسسه قیدارالنبی(ع) در شهرستان خدابنده برگزار خواهد شد.

ملایی یادآور شد: علاقمندان جهت شرکت در دوره‌ها می‌توانند به موسسات قرآنی مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha