برگزاری آزمون مرحله دوم اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان زنجان
کد خبر: 4155905
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

برگزاری آزمون مرحله دوم اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در استان زنجان

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از برگزاری آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن‌کریم استان با حضور ۷۹ نفر در بخش خواهران خبر داد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: آزمون مرحله دوم هجدهمین دوره طرح ارزیابی و طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن‌کریم در استان زنجان در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مرحله از آزمون‌ها با حضور ۱۷۰ نفر از حافظان قرآن در بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود، افزود: ۷۹ نفر از این شرکت‌کنندگان را خواهران و ۳۸ نفر نیز از حفاظ برادر هستند که در زمینه حسن حفظ مورد ارزیابی و آزمون قرار می‌گیرند و همچنین فایل صوتی قرائت‌ها برای بررسی اعتراضات احتمالی در خصوص نتایج به سازمان دارالقرآن‌الکریم ارسال خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان، تصریح کرد: مرحله دوم این آزمون در بخش خواهران با حضور ۶۶ حافظ و با داوری رقیه مرادلو و نجمه شعبانی در بخش حسن حفظ برگزار شد و تلاوت قبول‌شدگان به داوری در بخش‌های صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا در اختیار داوران قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: مرحله دوم آزمون در بخش نیز برادران روز پنج‌شنبه ۲۹ تیرماه با حضور ۳۸ حافظ و با داوری مسعود رضایی و رقیه مرادلو در رشته حسن حفظ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha