اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف زنجان همزمان با ماه محرم
کد خبر: 4156247
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به مناطق مختلف زنجان همزمان با ماه محرم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و همکاری‌های بین‌بخشی همزمان با ماه محرم یک هزار و ۲۰۰ مبلغ به منظور ترویج فرهنگ عاشورا به مناطق مختلف استان زنجان اعزام شده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم امسال، ۸۵۰ مبلغ توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی، ۳۵۰ مبلغ توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و حوزه علمیه زنجان به مناطق مختلف استان اعزام شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد ۴۰۰ نفر روحانیون زنجانی ساکن استان قم هستند که در ماه محرم مشارکت فعالانه‌ای در امور تبلیغات خواهند داشت.

این مسئول ادامه داد: بیان فضائل و مناقب ائمه‌اطهار(ع) به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، پاسخ به سوالات، مشاوره، تشکیل مجالس عزاداری و روضه‌خوانی و راه‌اندازی هیئات مذهبی از جمله برنامه‌های ویژه دهه اول محرم در مساجد استان زنجان است که با استقرار مبلغان دینی و هیئت امنای مساجد و تکایا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه اعزام مبلغ با ثبت‌نام در سامانه شمع (شبکه مبلغان و عملیات‌های تبلیغی) سازمان تبلیغات اسلامی انجام می‌شود، عنوان کرد: با اقدامات انجام شده پوشش ۱۰۰ درصدی درخواست ها در این بخش انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: امروزه با توجه به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمنان باید بیش از گذشته بحث تبلیغ را جدی بگیریم و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود را در این زمینه مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha