نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 4156283
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق» در زنجان برگزار می‌شود

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم زنجان گفت: زینبیه اعظم زنجان امسال نخستین سوگواره عکس «راوی عشق» را بصورت ملی برگزار می کند.

نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق»

فرید احدیان دبیر نخستین سوگواره ملی عکس «راوی عشق» در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: واحد فرهنگی زینبیه اعظم زنجان در راستای اهداف تعیین شده خود به جهت توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی، در دهه محرم امسال این سوگواره ملی عکس را به‌صورت اردویی و در دو بخش برگزار می‌کنند.

وی تصریح کرد: بخش حرفه‌ای عکاسان از سراسر کشور می بایست رزومه خود را تا پایان روز جمعه سی‌ام تیرماه از طریق ایمیل به زینبیه ارسال کنند و دبیرخانه با بررسی روزمه عکاسان تعداد بیست نفر را برای حضور در یوم‌الزینب انتخاب خواهد کرد. تعداد بیست عکاس انتخاب شده از عصر عاشورا تا صبح روز دوازدهم محرم میهمان زینبیه اعظم هستند که باید در روز یازدهم محرم عکس‌های خود را در همان روز ثبت کنند.

این فعال فرهنگی افزود: در بخش حرفه‌ای سه برگزیده خواهیم داشت نفر اول پنج میلیون تومان به علاوه تندیس سوگواره نفر دوم چهار میلیون و نفر سوم سه میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

مدیر امور فرهنگی زینبیه اعظم زنجان گفت: در بخش مردمی با عنوان عکاسی با موبایل شرکت‌کنندگان می‌بایست حداکثر تعداد ده عکس که با موبایل خود ثبت کرده‌اند، بوسیله ایمیل به زینبیه ارسال کنند. در بخش عکاسی با موبایل هم تعداد ده برگزیده که هر کدام مبلغ یک میلیون تومان به علاوه لوح تقدیر خواهد بود.

به گزارش ایکنا، اختتامیه این سوگواره نیز در آستانه اربعین حسینی با برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده در زنجان برگزار خواهد شد و همچنین عکس‌های منتخب نیز در مجموعه‌ای منتشر خواهد شد. علاقمندان برای اطلاع و مطالعه شرایط حضور و مقررات سوگواره به وب‌سایت زینبیه اعظم زنجان به آدرس ... مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha