دختران با حضور در جبهه تبیین می‌توانند رهرو دختران امام حسین(ع) باشند
کد خبر: 4158169
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

دختران با حضور در جبهه تبیین می‌توانند رهرو دختران امام حسین(ع) باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه امروز زمان حضور دختران حسینی و انقلابی در میدان فرا رسیده است، گفت: دختران امروز با حضور در جبهه تبیین می‌توانند رهرو دختران امام حسین(ع) باشند و نگذارند یزیدیان زمانه به اهداف خود برسند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شامگاه دیروز ۳ مرداد در مراسم دختران حسینی زنجان، با بیان اینکه امروز دختران می‌توانند با حضور در جهاد تبیین رهرو دختران و خواهر بزرگوار امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) باشند، اظهار کرد: دختران با هنرمندی و ظرافتی که دارند، می‌توانند حق و حقیقت را در جامعه به گوش جهانیان برسانند و فاتح جبهه امروز باشند و دشمنان و توطئه‌های آنها را برملا کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان انقلاب زنان و دختران با حضور به موقع خود زمینه پیروزی را مهیا کردند، تصریح کرد: به گفته امام خمینی(ره) اگر زنان به میدان نمی‌آمدند، انقلاب پیروز نمی‌شد.

این مسئول ادامه داد: هر کسی می‌تواند بسته به توان ذاتی خود کارهای مختلفی را انجام دهد و برخی از کارها که نیاز به توان جسمی دارد، از مردان و پسران بر می‌آید و برخی از کارهایی که نیاز به لطافت و هنرمندی دارد از دختران بهتر بر می‌آید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه همان‌گونه که در کربلا پسران و مردان همراه امام حسین(ع) بدون ترس و هراس از تعداد لشگریان یزید دلیرانه به میدان رفتند و با دشمن جنگیدند، تصریح کرد: امروز نیز اگر جنگ نظامی واقع شود، مردان و پسران توانمند در میدان حاضر می‌شوند.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) برای روشنگری حق از باطل و نشان دادن ظلم و گمراهی قیام کردند، گفت: روشنگری امام حسین(ع) در روز عاشورا با شهادتشان تمام نشد و این حضرت زینب (س) و دختران امام حسین(ع) بودند که با سخنرانی و روشنگری‌های خود بعد از روز عاشورا مکتب را به ثمر رساندند.

حجت‌الاسلام قمی با اشاره به اینکه کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود، ادامه داد: اگر انتشار حق و حقیقت روز عاشورا و قیام امام حسین(ع) توسط حضرت زینب نبود کسی از واقعیت قیام و ظلم یزیدیان با خبر نمی‌شد و خون امام حسین(ع) و یاران‌شان بی‌ثمر می‌ماند.

انتهای پیام
captcha