جنایات اسرائیل در غزه برای بیداری جهانیان به تصویر کشیده شود
کد خبر: 4182079
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
در جلسه هماهنگی راهپیمایی حمایت از مردم غزه مطرح شد؛

جنایات اسرائیل در غزه برای بیداری جهانیان به تصویر کشیده شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات اسرائیل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود تا بیداری و هوشیاری احساسات و عواطف جهانیان هر چه بیشتر رقم بخورد.

غزه

به گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ظهر امروز ۲۴ آبان‌ماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه و کودکان مظلوم فلسطین، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی در حال متلاشی شدن و نابودی است.

وی گفت: شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم آن در برابر اسرائیل کودک‌کش بسیار دشوار است و در این بین قدرت‌های جهانی خود را به خواب زده‌اند؛ ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار کودک، زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، افزود: اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان و مادران مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه اسرائیل غاصب به خیابان‌ها خواهند آمد.

وی گفت: این راهپیمایی ساعت ۱۵ روز شنبه هفته آینده از خیابان امیرکبیر زنجان آغاز می‌شود و با تجمع در میدان انقلاب به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام علی ناصر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه گفت: ۴۰ روز از عملیات طوفان‌الاقصی سپری می‌شود و در پی شکست بزرگی که مردم و جوانان فلسطینی به اسرائیل وارد کردند از همان روز خوی وحشیانه اسرائیل بیشتر از قبل شده است و هر روز بمب‌هایی که خلاف قانون بین‌الملل است بر سر مردم فلسطین ریخته می‌شود.

این مسئول اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور راهپیمایی حمایت از کودکان غزه در سراسر استان زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در پی اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مادران و کودکان که به ناحق کشته شدند اجتماع و راهپیمایی در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha