حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ رسانه است
کد خبر: 4187020
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ رسانه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر اینکه نوع مواجه و حکمرانی در دنیای امروز تغییر کرده است، گفت: حکمرانی در دنیای جدید ناظر به روایت‌ها و رسانه است و فضای محرمانگی و قلمروها تغییر کردند و در دنیای امروز مثل گذشته مرزبندی جغرافیایی وجود ندارد.

ارسالی/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان

به گزارش ایکنا از زنجان حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر امروز، ۱۹ آذرماه در مراسم اختتامیه رویداد رسانه‌ای نوآوین استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش‌آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی، اظهار کرد: شاهد حضور نوجوانانی هستیم که پیشرفت‌های شهرستان‌های ابهر و خرمدره را با سلاح رسانه که قوی‌ترین سلاح است روایت می‌کنند.

وی افزود: امیرالمومنین علی (ع) در نامه‌ای به امام حسن (ع) می‌فرماید: همانا دل نوجوان، مانند زمین حاصل‌خیز است. آنچه در آن کاشته شود، مى‌پذیرد. یعنی اگر بذر خوب کاشته شود نتیجه خوب و اگر بذر بد کاشته شود نتیجه‌ای مثبت نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام احمدی در ادامه خطاب به نوجوانان گفت: اگر مهارتی، معرفتی و هنری فراگرفته‌ایم در دوران نوجوانی یاد گرفته‌ایم و بهترین دوران برای فراگیری دوران نوجوانی است. نوجوانان دهه هشتادی در بسیاری از عرضه‌ها از دهه‌های شصت و هفتاد جلوتر و بهتر عمل می‌کنند.

این مسئول در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی و روایت رسانه‌ها، گفت: روایت قصه پر غصه ایثار و شهادت مردم غزه به خصوص کودکان و زنان، توسط رسانه‌های مستقل دنیا در مقابل روایت رسانه‌های رسمی و استکباری دنیا چهره واقعی رژیم غاصب را نمایان ساخت و ملت‌ها را به حمایت از فلسطین واداشت و اجتماعات عظیم مردم دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه حاصل روایت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: روش‌های قدیمی و طرح‌های قدیمی برای بیان و تولید روایت در دنیای کنونی پاسخگو نیست و ما اگر رسانه قوی نداشته باشیم مخاطب هم نداریم. بستر حضور مخاطب ما در فضای دیگری جریان دارد.

احمدی با اشاره به نام‌گذاری این رویداد رسانه‌ای به نام شهید آوینی، گفت: روایت فتح شهید آوینی با تمام تنگ نظری‌ها و خون دل‌هایی که خورد، اما مشاهده می‌کنیم با تمام درایت و روایت‌های این شهید اهل قلم شاهد نتیجه این رسالت بزرگ این شهید عزیزمان در عرصه رسانه هستیم.

انتهای پیام
captcha