زنجانی‌ها میزبان دو شهید هشت سال دفاع‌مقدس می‌شوند
کد خبر: 4187037
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
همزمان با ایام فاطمیه؛

زنجانی‌ها میزبان دو شهید هشت سال دفاع‌مقدس می‌شوند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس زنجان از میزبانی زنجان از پیکر دو تن از شهدای هشت سال جنگ تحمیلی همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.

ارسالی/شهید گمنام

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ سیدشمس‌الدین موسوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس زنجان ظهر امروز ۱۹ آذرماه در جلسه ستاد استقبال شهدای گمنام استان، اظهار کرد: امسال همزمان با ایام فاطمیه ۲ شهید بزرگوار دفاع مقدس مهمان مردم شهیدپرور استان زنجان خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه پیکر این شهدا روز چهارشنبه ۲۳ آذر توسط خانواده معظم شهدا، رزمندگان، مردم شریف زنجان و مسئولان در مقابل حسینیه عاشقان ثارالله زنجان ساعت ۱۵:۳۰ استقبال خواهند شد، تصریح کرد: البته به منظور تکریم این شهدای بزرگوار مراسم استقبال این شهدا از میدان بسیج برگزار خواهد شد و در مقابل این حسینیه در جمع مردم حضور می‌یابد.

این مسئول با بیان اینکه این دو شهید به مدت پنج روز و شب مهمان مردم زنجان خواهند بود، اضافه کرد: این پیکرهای مطهر در معراج شهدا (حسینیه عاشقان ثارالله) مورد زیارت عاشقان و علاقمندان شهدا خواهند بود.

موسوی با اشاره به اینکه شهدای گمنام روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در زنجان با حضور مردم تشییع خواهند شد، تصریح کرد: این مراسم همزمان با حرکت دسته‌های عزاداری شهر زنجان از پیاده‌راه سبزه‌میدان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) تشییع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha