زیباترین نمازها در مؤسسات عالی و محیط‌های دانشگاهی اقامه می‌شود
کد خبر: 4192444
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

زیباترین نمازها در مؤسسات عالی و محیط‌های دانشگاهی اقامه می‌شود

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ نمازخانه و ۲۸۰ مسجد در دانشگاه‌های کشور داریم، اظهار کرد: زیباترین نمازها در مؤسسات عالی و محیط‌های دانشگاهی اقامه می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ه

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز ۱۶ دی‌ماه در سی‌امین اجلاسیه نماز که با حضور رئیس جمهور در زنجان در حال برگزاری است، با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۰۰ نمازخانه و ۲۸۰ مسجد در دانشگاه‌های کشور داریم، اظهار کرد: زیباترین نمازها در مؤسسات عالی و محیط‌های دانشگاهی اقامه می‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باید قدر مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب و ایثار شهدا را بدانیم، چرا که بسیاری از دستاوردهای ما در فضای معنوی دانشگاه‌ها مرهون این مجاهدت‌ها است، ادامه داد: در دهه ۶۰ اعتکاف در بین طلبه‌ها مهجور بود ولی دانشگاه اعتکاف را سنت عمومی کرد.

وی با اشاره به اینکه نماز جماعت، اردوی و جهادی، بازدید از مناطق دفاع مقدس و فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی مورد تأکید دانشگاه‌هاست ولی تا نقطه مطلوب فاصله داریم، گفت: رکن بنیاد جامعه خانواده و آموزش و پرورش است و هر اندازه در محیط مدرسه کار تربیتی انجام شود، در دانشگاه درو می‌کنیم.

رستمی با اشاره به اینکه در کنار این ضرورت‌ها تغییراتی که در فضای ارتباطی جوانان ایجاد شده موجب شده روش‌هایی که در گذشته اثرگذار بوده امروز جواب نمی‌دهد، افزود: در کنار دانشگاه فرهنگیان مجموعه‌های دیگر آموزشی نیز پای کار هستند و تمام این موسسات با آنچه در زمینه امور تربیتی و اعتقادی مدنظر ما است، همکاری می‌کنند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر تأسیس نمازخانه در بیمارستان‌ها، خاطرنشان کرد: لازم است مجموعه سیاست‌گذار که همان ستاد اقامه نماز است موضوع بازیابی و بازنگری برای جهش در اقامه نماز را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام
captcha