حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را تضعیف خواهد کرد‌
کد خبر: 4200462
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را تضعیف خواهد کرد‌

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تحریم، فشارهای اقتصادی و امیدواری دشمن زمانی به نتیجه می‌رسد که ما انتخابات را زیر سوال ببریم، افزود: اگر از این حق استفاده نکنیم دیگران از فرصت‌ها بهره و بر علیه خودمان استفاده می‌کنند لذا حضور حداکثری مردم در انتخاباب دشمنان را تضعیف خواهد کرد‌.

انتخابات

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، امروز ۲۹ بهمن در آیین تجلیل از سرباز برگزیده در استان زنجان، با بیان اینکه مشارکت همگانی به گفته مقام معظم رهبری معجزه می‌کند، اظهار کرد: انتخابات هم یکی از حقوق افراد است؛ جوانان بهترین کسانی هستند که می‌توانند از این حق و به عبارتی دیگر این فرصت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تحریم، فشارهای اقتصادی علیه جمهوری اسلامی ایران و امیدواری دشمن زمانی به نتیجه می‌رسد که ما انتخابات را زیر سوال ببریم، افزود: اگر از این حق استفاده نکنیم دیگران از فرصت‌ها بهره برده و بر علیه خودمان استفاده می‌کنند؛ لذا حضور حداکثری مردم در انتخابات، دشمنان را تضعیف خواهد کرد.

بیگدلی با اشاره به جانفشانی ۲۶۰ هزار شهید در تاریخ کشور، اضافه کرد: همه ما در موقعیت‌های مختلف سرباز هستیم، این همه خون که تقدیم شده است بی‌شک خروجی دارد و خروجی‌اش موقعیت امروز ایران در منطقه و اقتدار آن است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به جایگاه ایران قبل از انقلاب، اذعان کرد: در آن دوران تنها ۳۵ درصد جمعیت سواد داشتند؛ به لحاظ بهداشت، فرهنگ و مسائل زیرساختی ضعیف بودیم اما اکنون نه تنها در ابعاد نظامی بلکه در صنایع و منابع انرژی و ... در جایگاه مطلوبی و بالایی قرار داریم.

وی تشریح کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و بسیجیان امروز شیعه در دنیا با فریادی بلند حرف می‌زند؛ شیعیان در لبنان قدرتمند شده‌اند و در پاکستان و افغانستان حیات دارند و این‌ها به یُمن انقلاب است.

بیگلدلی با بیان اینکه کسی از جنگ جهانی دوم حق تعرض به آمریکا را نداشت اما شیعه‌های یمنی ۵۶ کشتی آمریکا و وابستگان آن‌ها را توقیف کردند، ادامه داد: پیروزی مقاومت در مقابل رژیم صهیونستی هم به برکت انقلاب و خون شهدا است.

در ادامه این همایش معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خدمت در لباس سربازی به نیت تامین امنیت مردم که شیعه امیرالمومنین (ع) هستند یک مدال افتخار است.

سرهنگ محسن سهندی با بیان اینکه انسان طی دوران زندگی‌اش، موقعیت‌های مختلف را تجربه می‌کند که سربازی نیز یکی از همین موقعیت‌ها است، خاطرنشان کرد: یکی از علمای اخلاق می‌گفت وقتی در یک جامعه شیعی زندگی می‌کنیم بایستی همه افعال زندگی‌مان در این مسیر قرار بگیرید لذا خدمت به خانواده و تأمین امنیت مردم و کشور شیعی مصداق همین فرمایش است.

انتهای پیام
captcha