ولایت‌مداری؛ پیام مهم حماسه ۹دی
کد خبر: 3775150
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

ولایت‌مداری؛ پیام مهم حماسه ۹دی

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: می‌توان مهمترین پیام ۹ دی را لبیک ملت ایران به این حماسه دانست و مردم ولایت‌مداری خود را به اثبات رساندند.

ولایت‌مداری؛ پیام مهم حماسه 9 دیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز، 3 دی‌ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی‌ماه اظهار کرد: مقام معظم رهبری بهترین تعبیر‌ها و مفاهیم را در مورد 9 دی‌ماه داشتند که این روز تجلی قدرت خدا بود می‌توان از همین گفته درس‌ها و مفاهیم فراوانی برداشت کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: حماسه 9 دی پیام‌های کلیدی فراوانی دارد که همگی آن‌ها ناظر روح دیانت و دین‌مداری است، این روز بصیرت مردم را به نمایش گذاشت.
صفی‌یاری ابراز کرد: مردم ایران با انقلاب علیه رژیم طاغوت بر خواسته‌ و بر آموزه‌های اسلام پای فشردند و در سال‌های بعد نیز تن به انحراف از مفاهیم دینی و ارزشی خود ندادند که این در حماسه 9 دی تجلی یافت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل خون شهداست، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه هشدار داده‌اند تا مواظب فتنه‌های زمان باشیم و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را حفظ کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: مردم در سال 88 در 9 دی نشان دادند که همیشه پای ارزش‌های دینی و فرهنگی خود ایستاده‌اند و با فتنه‌گرانی که ارزش‌های دینی، عاشورا و امام را به سخره می‌گیرند مقابله خواهند کرد.
وی مهمترین پیام 9 دی را ولایت‌مداری به جای ولایت شعاری دانست و گفت: این حقیقت به عینه در حماسه 9 دی نمود پیدا کرد و مردم پیابندی خود به نظام اسلامی را به اثبات رساندند.
انتهای پیام
captcha