حماسه 9 دی؛ روز بصیرت و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران
کد خبر: 3776331
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰

حماسه 9 دی؛ روز بصیرت و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه سلطانیه گفت: حماسه 9 دی روز مردودی خواص بی‌بصیرت و اوج بصیرت و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران اسلامی و باطل السحر فتنه‌گران بود.

حماسه 9 دی؛ روز بصیرت و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایرانبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سلطانیه، با گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: : فتنه 88 برای براندازی نظام اسلامی برنامه‌ریزی شده بود و فتنه‌گران مردم‌سالاری دینی را نشانه گرفته بودند.
وی با بر شمردن اقدامات فتنه‌گران از جمله آتش زدن مساجد، حمله به بسیج، تخریب اموال عمومی و بی‌حرمتی به عاشورا گفت: مدارا و جذب حداکثری، ایستادگی در پای حقوق ملت و مخالفت با ابطال انتخابات و بصیرت‌افزایی و روشنگری از تدابیر مقام معظم رهبری در فتنه 88 بود.
حسینی‌نسب به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه 88 یکی از شرایطی است که جایگاه ولایت فقیه در ایجاد انسجام و بصیرت‌افزایی برای همه روشن شد، ادامه داد: حماسه 9 دی روز مردودی خواص بی‌بصیرت و اوج بصیرت و ولایت‌مداری ملت انقلابی ایران اسلامی و باطل السحر فتنه‌گران بود.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله هاشمی شاهرودی و با اشاره به توصیف رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان به عنوان فقیه عالیقدر، استادی بزرگ و کارگزار با وفا گفت: پیام مقام معظم رهبری گویای شخصیت علمی و انقلابی آیت‌الله هاشمی شاهرودی است.
امام جمعه سلطانیه با اشاره به برگزاری نخستین یادواره ۱۵۷ شهید بخش باغ حلی در شهرستان سلطانیه و قدردانی از همه دست اندرکاران به ویژه خانواده معظم شهدا و اهالی بخش و مسئولان شهرستان گفت: یادواره شهدا از شریف‌ترین کارهاست و همه تلاش کنند معنویت این محفل نورانی در شهرستان باقی بماند.
وی به سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به گورباچف رئیس جمهور جماهیر شوروی اشاره کرد و با بیان اینکه این پیام و پیشگویی‌های امام نشانه دوراندیشی بنیانگذاری جمهوری اسلامی بود، افزود: شوروی یکی از کشورهای قدرتمند سیاسی و اقتصادی جهان بود و هیچ کس فروپاشی شوروی را باور نمی‌کرد.
حسینی‌نسب با اشاره به فرازهایی از نامه امام به رئیس جمهور شوروی از جمله اجتناب از دین‌ستیزی و ارائه تعالیم اسلامی به عنوان الگوی نجات بخش و تجلیل از آزادی مذهب در شوروی تصریح کرد: گورباچف پیام امام را جدی نگرفت و بعد از ۱۱ سال گفت اگر پیشگویی رهبر ایران را جدی می‌گرفتم قطعا شاهد چنین وضعیتی نبودیم.
امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه همانطور که پیشگویی امام به وقوع پیوست و شوروی فرو پاشید، پیشگویی مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم صهیونیستی و افول آمریکا واقع خواهد شد، افزود: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی ملت انقلابی در راستای تایید فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر افول آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی است.
وی به سالروز تشکیل نهضت سوادی آموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و روز سواد‌آموزی اشاره کرد و بیان اینکه ۹۷ درصد مردم شهرستان با سواد هستند، افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی نهضت سوادآموزی است.
انتهای پیام
captcha