بازدید جمعی از قاریان زنجانی از طرح انجمن بیماران کلیوی استان
کد خبر: 1336125
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

بازدید جمعی از قاریان زنجانی از طرح انجمن بیماران کلیوی استان

گروه اجتماعی: جمعی از فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات زنجان، قاریان قرآن و مداحان اهل بیت(ع) از طرح در حال احداث انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان بازدید کردند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، روز گذشته، 17 آذر جمعی از فعالان ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، قاریان قرآن و مداحان اهل بیت(ع) از طرح در حال احداث انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان بازدید کردند.



محمدرضا طهماسبی، مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در حاشیه این مراسم با اشاره به افزایش روبه رشد بیماری‌های کلیوی، دیابت، فشار خون و سایر آسیب‌های اجتماعی این بیماری‌ها، گفت: عوارض و لطمات جسمی و روحی بیماری‌های کلیوی، هزینه‌های سرسام‌آوری را به دولت و بیمار تحمیل می‌کند.



وی با تأکید بر امر پیشگیری از بیماری، ابراز کرد: تسریع در ساخت نخستین طرح تخصصی آموزشی، پیشگیری و تحقیقاتی انجمن بیماران کلیوی زنجان، مشکلات بیماران کلیوی را کاهش می‌دهد.



مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان تأکید کرد: مداحان و قاریان قرآن می‌توانند با تبلیغ و اطلاع‌رسانی مؤثر در مجالس و مناسبت‌های مذهبی، بیماران کلیوی را در زمینه‌های مختلف یاری کنند.



یادآور می‌شود، قاریان و مداحان استان زنجان در بازدید از طرح در حال احداث انجمن بیماران کلیوی زنجان، آمادگی خود را در اطلاع‌رسانی به مردم جهت پیشگیری از بیماری‌ها و همچنین جذب حمایت‌های خیرین استان اعلام کردند.

captcha