برگزاری برنامه‌های دهه فجر بر اساس آموزه‌های دینی باشد
کد خبر: 1361822
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۵:۴۸
رئیس ستاد دهه فجر کرمان:

برگزاری برنامه‌های دهه فجر بر اساس آموزه‌های دینی باشد

گروه سیاسی: پایه و اساس انقلاب اسلامی نهضت سیدالشهدا(ع) و مبانی دینی و اعتقادی است و به همین دلیل برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نیز باید بر اساس آموزه‌های دینی باشد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مهدی صدفی، رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان روز گذشته، 1 بهمن در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گفت: فلسفه تشکیل این نشست هم‌اندیشی برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از عرصه رسانه و جامعه رسانه‌ای برای آگاهی‌بخشی به جامعه در دهه فجر است.



وی بیان کرد: در هر جامعه‌ای روزهایی را با نگاه ملی و رویکرد و ایدئولوژی خود به‌عنوان روزهای ماندگار ضبط و ثبت می‌کنند، اما در جامعه اسلامی علاوه بر نگاه ملی از نگاه اعتقادی برای برنامه‌های ملی و مذهبی برخوردار هستیم.



مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: امام خمینی(ره) می‌فرماید، درون‌مایه برنامه‌های دهه فجر باید اسلامی، دینی و مذهبی باشد و رهبر معظم انقلاب اسلامی هم منشأ و مبدأ انقلاب اسلامی را نهضت حسینی می‌دانند.



صدفی با اشاره به اینکه پایه و اساس انقلاب اسلامی نهضت سیدالشهدا(ع) و مبانی دینی و اعتقادی است، عنوان کرد: باید برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجرنیز بر اساس آموزه‌های دینی باشد.



وی اظهار کرد: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در قالب‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، نمایشگاهی، قرآنی، رسانه‌ای و مراسم در استان کرمان برگزار می‌شود.



صدفی مطرح کرد: عملکرد رسانه‌های استان کرمان در برنامه‌های مختلف ملی و مذهبی مستمر، تأثیرگذار و ارزشمند بوده است.



مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی نقش ساماندهی برنامه‌های سالگرد بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارد.



صدفی مشارکت عمومی مردم را رویکرد مهم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در اجرای برنامه‌ها برشمرد و افزود: هر سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، حضور مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پررنگ‌تر می‌شود.



وی خاطرنشان کرد: 500 تشکل مردمی همراه با دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظامی و انتظامی در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان فعالیت می‌کنند.

captcha