حسینیه اعظم زنجان، میزبان جلسات جزء‌خوانی قرآن می‌شود
کد خبر: 1423521
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷
با حضور ۱۴ قاری و حافظ برجسته؛

حسینیه اعظم زنجان، میزبان جلسات جزء‌خوانی قرآن می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: جلسات جمع‌خوانی قرآن، امسال نیز همچون سال گذشته با حضور چهره‌های برجسته قرآنی زنجان برگزار شده و هر روز یک جزء از قرآن‌کریم با حضور ۱۴ نفر از قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی استان به صورت جمعی قرائت می‌شود.

مجتبی شهامی، مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این‌که برگزاری جلسات جمع‌خوانی قرآن کریم، با تلاش فعالان فرهنگی حسینیه اعظم و همچنین همکاری قرآنیان استان، یکی از برنامه‌های ویژه ایام ماه رمضان در این مسجد است، گفت: این جلسات، در راستای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه و همچنین ترغیب مردم به بهره‌مندی از فیوضات ماه نزول قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: این ویژه‌برنامه امسال نیز همچون سال گذشته با حضور چهره‌های برجسته قرآنی استان برگزار شده و هر روز یک جزء از قرآن‌کریم با حضور 14 نفر از قاریان، حافظان و نخبگان قرآنی استان به صورت جمعی قرائت می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه این مراسم معنوی به صورت زنده از صدا و سیمای زنجان نمایش داده خواهد شد، اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی، ساعت 18 هر روز در محل حسینیه اعظم زنجان گردهم آمده و از تلاوت قرآنیان برجسته استان بهره‌مند می‌شوند.

شهامی عنوان کرد: علاوه بر این جلسات جمع‌خوانی قرآن کریم، ویژه‌برنامه‌های سخنرانی در ماه رمضان با حضور دو تن از مدرسان برجسته حوزه و دانشگاه کشور هر شب در این مسجد برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان همزمات با 21 ماه رمضان و به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) برپا خواهد شد، اظهار کرد: این دسته عزاداری با حضور مردم ولایت‌مدار استان زنجان از مقابل حسینیه اعظم به سمت آستان مطهر امامزاده سید‌ابراهیم(ع) حرکت خواهد کرد.

این مسئول یادآور شد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های احیای شب‌های قدر و همچنین برپایی نماز عید سعید فطر نیز از جمله دیگر برنامه‌های این حسینیه در ایام ماه مهمانی خدا خواهد بود.

captcha