قرائت ۴ هزار ختم قرآن در زندان‌های استان مرکزی
کد خبر: 1426053
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
در ماه ضیافت‌الله صورت می‌گیرد؛

قرائت ۴ هزار ختم قرآن در زندان‌های استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با ماه مبارک رمضان ۴ هزار ختم قرآن در زندان‌های استان مرکزی قرائت می‌شود.

عباس عسگری، مسئول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه پر از خیر و برکت را زمینه پرهیز از گناه و قرابت هرچه بیشتر با خداوند متعال دانست.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی و اعتلای روحی مددجویان این سازمان در راستای انس هرچه بیشتر با حضرت حق از جمله خدمات ویژه است، اضافه کرد: در راستای توسعه مفاهیم ناب قرآنی 8 محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح استانی و شهرستانی در شهرستان‌های اراک، خمین، دلیجان، محلات، ساوه و تفرش برپا می‌شود.

عسگری در ادامه با بیان این مطلب که در مجموع 4 هزار ختم قرآن در تمامی زندان‌های استان در ماه مبارک رمضان ختم می‌شود، افزود: این رقم سهمیه‌ای است که توسط اداره‌کل زندان‌های کشور برای تمامی زندان‌های استان‌ها در‌نظر گرفته شده است که در این ماه اجرایی می‌شود.

وی از برپایی نمایشگاه کتب و آثار قرآنی در سطح زندان‌های استان خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با آغاز ماه مبارک فعالیت خود را آغاز کرده و تا پایان این ماه پر از خیر و برکت ادامه دارد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان مرکزی در پایان، اضافه کرد: بهره‌مندی از سخنرانان برجسته استانی، برپایی ضیافت افطاری، استفاده مطلوب از برنامه‌های درنظر گرفته شده ویژه شب‌های لیالی قدر با حضور مددجویان و برنامه‌های در خور توجه این روزهای متبرک از جمله اقدامات در دستور کارست که در زمان لحاظ شده خود برگزار می‌شود.

captcha