برپایی 250 محفل تلاوت قرآن در بشرویه
کد خبر: 1427708
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

برپایی 250 محفل تلاوت قرآن در بشرویه

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر تبلیغات اسلامی بشرویه اظهار کرد: بیش از 250 محفل تلاوت و روخوانی قرآن کریم در هیئت‌های مذهبی و 120 مسجد شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام رضا بهشتی‌فر، مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان بشرویه امروز، 18 تیر در جمع اصحاب رسانه گفت: گسترش فرهنگ قرآنی و آشنایی با مفاهیم این کتاب انسان‌ساز یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ماه مبارک مسلمانان است که در همین راستا امسال بیش از 250 محفل تلاوت و روخوانی قرآن کریم در هیئت‌های مذهبی و 120 مسجد شهرستان بشرویه در حال برگزاری است.



وی برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم در سطوح مختلف را یکی از برنامه‌های تبلیغات اسلامی بشرویه در ماه مبارک رمضان در مساجد محوری این شهرستان عنوان کرد و گفت: همچنین در این ایام مبارک 20 مبلغ به نقاط مختلف شهرستان اعزام شده‌اند که وظیفه تبیین احکام دین، تفسیر قرآن و برگزاری نشست‌های آسیب‌شناسی با موضوع اثرات تخریبی ماهواره را برعهده دارند.



مدیرتبلیغات اسلامی بشرویه بیان کرد: تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 300 برنامه فرهنگی ـ مذهبی در این شهرستان برگزار شود.



بهشتی‌فر از برگزاری کلاس‌های عقیدتی در قالب حلقه‌های صالحین ویژه نوجوانان و جوانان در این ایام خبر داد و گفت: استقبال جوانان، نوجوانان و کودکان از کلاس‌های قرآنی برگزار شده در مساجد بسیار خوب بوده است.



وی همچنین از اجرای طرح قرآنی 1448 با محوریت حفظ موضوعی آیات در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از 100 نفر از اعضای خانه‌های قرآن شهری در این طرح ثبت نام کرده‌اند.



مدیرتبلیغات اسلامی بشرویه گفت: کلاس‌های آموزش شیوه حفظ عبارات و آیات موضوعی و تثبیت آن و جلسات ارائه محفوظات و رفع اشکال در 10 جلسه حضوری و 26 ساعت غیرحضوری برگزار می‌شود و مخاطبان زیر نظر اساتید مربوطه و با استفاده از رسانه‌های آموزشی و کتب، آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.



بهشتی‌فر یادآور شد: حفظ موضوعی قرآن کریم شامل 76 عبارت و آیه در دو بخش باورها و رفتارها با موضوعات خداباوری و الگوشناسی است.

captcha