حسینیه اعظم زنجان میزبان ۲۵ هزار عزادار امیرالمؤمنین(ع) بود
کد خبر: 1431559
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
در شب‌های قدر؛

حسینیه اعظم زنجان میزبان ۲۵ هزار عزادار امیرالمؤمنین(ع) بود

گروه اجتماعی: مسئول روابط‌عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: براساس آمارهای تهیه شده، بیش از ۲۵ هزار نفر از مردم محب اهل‌بیت(ع)در زنجان در مراسم شب‌های قدر این مسجد حضور یافتند.

مجتبی شهامی، مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به این‌که مراسم ویژه شب‌های پربرکت قدر در این مسجد برگزار شده است، گفت: این مراسم با حضور مداحان و شعرای آئینی برجسته استان برگزار شده و حسینیه اعظم زنجان در شب‌های 19، 21 و 23 ماه رمضان میزبان عزاداران امیرالمؤمنین(ع) بوده است.

وی افزود: با توجه به این‌که استقبال مردم از برنامه‌های احیای شب‌های قدر در این مسجد، بسیار گسترده بوده است و براساس آمارهای تهیه شده، بیش از 25 هزار نفر از مردم محب اهل‌بیت(ع) در زنجان، در مراسم شب‌های قدر این مسجد حضور یافتند.

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان برپایی دسته عزاداری روز 21 رمضان امسال را نیز از برنامه‌های این مسجد در ایام شهادت امام علی(ع) دانست و عنوان کرد: حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار زنجان در قالب این دسته عزاداری، سبب برپایی هرچه بهتر ویژه‌برنامه شهادت امیرالمؤمنین(ع) شد.

شهامی عنوان کرد: یکی از مواردی که هر ساله در این‌گونه ویژه‌برنامه‌های مذهبی در حسینیه اعظم زنجان مشاهده می‌شود، حضور خودجوش ساکنان محله‌های اطراف این مسجد در برنامه‌ها است که همین امر معنویت بیشتری به برنامه‌ها می‌افزاید.

وی درباره اجرای طرح تربیتی «بچه‌های مسجد»‌ توسط فعالان فرهنگی حسینیه اعظم زنجان، اظهار کرد: این طرح به نوعی ارتباط مثبتی نیز با خانواده‌های نوجوانان فعال در طرح ایجاد کرده و همین امر سبب ترغیب خانواده‌ها به حضور در مراسم عزاداری نیز شده است.

این مسئول در پایان با اشاره به چاپ دومین شماره از مجموعه «شرح دلدادگی» توسط بخش فرهنگی این مسجد، یادآور شد: این مجموعه شامل گزارش برنامه‌های اجراشده در حسینیه اعظم زنجان همزمان با سال 1392 است.

captcha