همایش «منشور عزت» در اراک برگزار می‌شود
کد خبر: 1475992
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
با هدف تبیین قیام حضرت زینب(س)؛

همایش «منشور عزت» در اراک برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف استان مرکزی از برگزاری همایش منشور عزت با هدف تبیین قیام حضرت امام سجاد(ع)و حضرت زینب(س) در آستان مقدس امامزادگان عبدالله(ع)و آمنه خاتون(س) اراک خبر داد.

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان، مدیر‌کل اداره اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: همزمان با ورود کاروان اهل‌ بیت(ع) به شهر شام در نخستین روز از ماه صفر‌ و خطبه‌خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید‌، در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش همایش منشور عزت برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این همایش با هدف تبیین قیام حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در کاخ استکبار با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محسن محمودی از تهران و مداحی سیدجواد رفیعی در آستان مقدس این امامزادiه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام عباسیان افزود: شعار لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) به‌صورت ویژه در این روز در آستان مقدس امامزادگان طنین‌‌انداز می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان در پایان، اظهار کرد: همایش منشورعزت شامگاه دوشنبه، 3 آذر برگزار و در آن کتاب منشورعزت با موضوع تبیین خطبه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) بین شرکت‌کنندگان توزیع می‌شود.

captcha