نقش اساسی زنان در طول هشت سال دفاع مقدس محسوس است
کد خبر: 2611483
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
حجت‌الاسلام فیاضی:

نقش اساسی زنان در طول هشت سال دفاع مقدس محسوس است

گروه اندیشه: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اعلام اینکه 7000 شهید زن و 5800 جانباز از جامعه زنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این آمار نقش اساسی زنان در طول هشت سال دفاع مقدس محسوس است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام فیاضی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل دیروز، سوم آذرماه در همایش بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) که  در سالن ولایت سپاه استان برگزار شد با تأکید بر ترویج اندیشه فاطمی و زینبی در بین زنان جامعه اسلامی، گفت: خانواده از ارکان مهم تمدن اسلامی به شمار می‌رود و بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی خانواده‌ها بسیار مورد تأکید است.
وی با بیان اینکه نقش زنان در طول تاریخ همواره بر همگان روشن و مشخص است، تصریح کرد: در طول تاریخ و بخصوص در جوامع اسلامی زنان نقشی اساسی در تغییرات مثبت جامعه داشته اند.
فیاضی با اعلام اینکه 7000 شهید زن و 5800 جانباز از جامعه زنان وجود دارد، خاطرنشان کرد: با وجود این آمار نقش اساسی زنان در طول هشت سال دفاع مقدس محسوس است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل افزود: زنان جامعه اسلامی با حمایت‌های مستقیم و غیر مستقیم در پشت جبهه‌ها، پشتیبانی و حضور مستقیم در جبهه ها در کنار مردان و فرزندان خود حماسه آفرینی کردند.
وی بصیرت و آگاهی را اولین شاخصه حضرت زینب دانست و تصریح کرد:جامعه امروزی نیز نیازمند رفتار زینب گونه است.
فیاضی با بیان اینکه زنان باید با آگاهی از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن، خانواده‌ها و فرزندان خود را از خطرات احتمالی آن آگاه سازند، خاطرنشان کرد : افزایش آمار طلاق، سستی بنیان خانواده، خشونت، روی آوردن جوانان به زندگی مجردی، فساد و بی بندوباری، بلوغ زودرس، آموزش تفریحات ناسالم و جذاب نشان دادن آن، القای شکاف میان حاکمیت و مردم و ترویج مدگرایی، بی‌حجابی و بی‌عفتی تنها گوشه‌ای از آسیب‌های ماهواره است.

captcha