تجدید پیمان همافران با امام راحل، روند پیروزی انقلاب را سرعت بخشید
کد خبر: 2816856
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳

تجدید پیمان همافران با امام راحل، روند پیروزی انقلاب را سرعت بخشید

گروه سیاسی: امام جمعه خرمدره با اشاره به فرارسیدن سال‌روز دیدار و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل، گفت: بیعت همافران با امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب را تسریع بخشید و موجب شکست ابهت رژیم شاهنشاهی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سید‌علی حسینی، امام جمعه خرمدره روز گذشته، 17 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن تبریک فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، پیروی مردم از ولایت فقیه را از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در برهه کنونی الگوی بسیاری از انقلاب‌های منطقه است.
وی با اشاره به این‌که کسانی‌که به اصل ولایت فقیه اعتقاد دارند، به ولایت خدا نیز معتقدند، تصریح کرد: هدف امام راحل، کسب رضایت الهی و دوری از دنیا‌گرایی در سطح بود و با اسراف و تبعیض نیز مخالف بود.
امام جمعه خرمدره یادآور شد: دین مبین اسلام برای همیشه به پیروان خود برنامه داده است و دستورات آن در شرایط گوناگون و در زمان‌های مختلف قابلیت اجرایی دارد.

حضور در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ به توطئه‌های دشمن است
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به فرارسیدن سال‌روز شهادت پدر بزرگوار امام خمینی(ره) درسال 1280، عنوان کرد: ایشان فقیه مبارزی بود که در راه مبارزه با استکبار به شهادت رسید.
وی با اشاره به فرارسیدن سال‌روز دیدار و بیعت همافران نیروی هوایی ارتش با امام راحل، تأکید کرد: بیعت همافران با امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب را تسریع بخشید و موجب شکست ابهت رژیم شاهنشاهی شد.
این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز چهارمین ماهواره جمهوری اسلامی ایران به فضا همزمان با ایام‌الله دهه فجر امسال، اظهار کرد: پرتاب ماهواره ایرانی به فضا درست در شرایط تحریم، نشان از موفقیت جوانان و دانشمندان کشور در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه علم دارد.
امام جمعه خرمدره در پایان با اشاره به ضرورت حضور پررنگ مردم همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، ابراز کرد: حضور مردم ایران در این راهپیمایی جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان است.

captcha