ساده‌زیستی شاکله اصلی اسلام ناب است
کد خبر: 2817929
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

ساده‌زیستی شاکله اصلی اسلام ناب است

گروه اجتماعی: مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران ‌ساده‌زیستی را شاکله اسلام ناب دانست ‌و افزود: اگر خلاف این باشد دیگر مردم احساس امنیت نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، خسرو عروج، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته، 17 بهمن در اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر ضمن تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و مقام شامخ شهیدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با درایت و تدبیر حضرت امام راحل‌(ره) به‌ثمر رسید و مهمترین وظیفه ما پاسداری از آن است.

وی همزمانی برگزاری اجلاسیه شهدای مهدیشهر با دهه مبارک‌ فجر را به فال نیک گرفت و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس متذکر شد: عظمت و بزرگی انقلاب ما با جانفشانی شهدا و وجود رشادت رزمندگان اسلام قدرتمند شده است و در دنیا و منطقه حرف اول را می‌زند و ملت‌های آزاده را تحت تاأثیر خود قرار داده است.

مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان بر اینکه امام حسین‌(ع) فرمانده تمام شهداست، گفت: شهدا هیچ چیز برای خود نمی‌خواستند و این مهم چیزی جز فرهنگ حسینی نیست که در این راستا شاخصه اصلی این عزیزان معنویت ایشان است و با رفتارش به گونه‌ای عمل کردند که مردم را به معنویت می‌رساندند.

وی ساده‌زیستی را شاکله اسلام ناب دانست که حضرت امام خمینی‌(ره) معرفی کردند و افزود: اگر خلاف این باشد دیگر مردم احساس امنیت نمی‌کنند.

در راستای اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر، طی یک هفته برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح شهرستان اجرا شد و اجلاسیه با برگزاری آیین شب گذشته به‌عنوان عالیترین نکوداشت شهدا در شهرستان به کار خود پایان داد.

captcha