گفتمان دینی زینب شناسی در تویسرکان در حال برگزاری است
کد خبر: 2894887
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
علیرضا بیاتی خبر داد:

گفتمان دینی زینب شناسی در تویسرکان در حال برگزاری است

گروه اجتماعی: رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان گفت: گفتمان دینی زینب شناسی برای نخستین بار در ۴۰ هیئت مذهبی این شهرستان در حال برگزاری است.

علیرضا بیاتی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان اظهار کرد: گفتمان دینی زینب شناسی برای نخستین بار در ۴۰ هیئت مذهبی این شهرستان در حال برگزاری است.
وی آشنایی عموم مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان با ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام حضرت زینب کبری(س) را بعنوان گروه های هدف، اعلام کرد و گفت: تبیین ابعاد اخلاقی، سیاسی، اجتمایی، فرهنگی، عاطفی و مذهبی حضرت زینب(س) در راستای توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه اسلامی از اهداف برگزاری گفتمان های دینی زینب شناسی در شهرستان تویسرکان می باشد.
رئیس شورای هیئات مذهبی تویسرکان با اشاره به اینکه این طرح مذهبی برای نخستین بار در شهرستان اجرا می شود، افزود: با هماهنگی روحانیان شورای تبلیغ، ائمه جماعات مساجد، کارشناسان حوزه و دانشگاه، دفاتر ائمه جمعه شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان، ستاد نمازجمعه و واحدهای فرهنگی و تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی گفتمان های دینی زینب شناسی در مدارس مقطع متوسطه برگزار می شود.
بیاتی بیان کرد: همچنین این گفتمان ها در ۲۰ هیئت مذهبی در سطح دهستانهای هفتگانه بخش های مرکزی و قلقلرود و مراکز دانشگاهی و پایگاههای مقاومت بسیج و همچنین مساجد محوری از ۵ تا ۸ اسفند۹۳ در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان اجرا می‌شود.

captcha