نشست دینی «اسوه صبر» در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد
کد خبر: 3253883
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
به مناسبت وفات حضرت زینب(س)؛

نشست دینی «اسوه صبر» در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

گروه اجتماعی: مسئول هیئت دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: نشست دینی با عنوان «اسوه صبر»، ویژه وفات حضرت زینب(س) روز گذشته، ۱۴ اردیبهشت در دانشگاه این استان برگزار شد.

افسانه گلبازخانی، مسئول هیئت دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: نشست دینی با عنوان « اسوه صبر»، ویژه وفات حضرت زینب(س) روز گذشته، 14 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مسئول هیئت دانشجویی فاطمه الزهرا(س) دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این نشست که در محل مسجد مضرت قائم(عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت این دانشگاه برگزار شد از حجت‎الاسلام اصغری حسامیه، به عنوان سخنران دعوت به عمل آمد.

وی افزود: در این نشست که در جمع دانشجویان معتکف برگزار شد، مباحثی پیرامون فضایل اخلاقی حضرت زینب(س) و نیز مصائب فراوان وارده بر ایشان، مطرح شد.

گلبازخانی بیان کرد: این نشست مذهبی با هدف گرامیداشت مقام این بانوی بزرگ اسلام و زنده‌نگه‌داشتن زحمات فراوان ایشان در راه حفظ اسلام و مکتب اهل بیت(ع) برگزار شد.

captcha