مؤسسات قرآنی برای اطلاع‌رسانی کلاس‌ها با مشکل مالی مواجه‌ هستند
کد خبر: 3290862
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
محمدی:

مؤسسات قرآنی برای اطلاع‌رسانی کلاس‌ها با مشکل مالی مواجه‌ هستند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‌آباد گفت: برای تبلیغ کلاس‌های هنری، ورزشی و علمی، هزینه‌های هنگفتی می‌شود و در بیلبردهای تبلیغاتی شهر زده می‌شود اما بسیاری از مؤسسات قرآنی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی کلاس‌ها با مشکل جدی مواجه هستند و توان پرداخت هزینه‌های مربوط به تبلیغات را ندارند.

رباب محمدی، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، در رابطه با دغدغه‌های مؤسسات قرآنی، گفت: از مشکلات عمده مؤسسات قرآنی نبود بودجه کافی است چراکه به‌دلیل نداشتن بودجه کافی و استیجاری بودن ساختمان مؤسسات هزینه‌هایی را متقبل می‌شویم.

وی افزود: داشتن هزینه در حالی‌که درآمد ناچیزی داریم و اکثر کلاس‌های ما به‌صورت رایگان برگزار می‌شود کار دشواری است.

مدیرمسئول مؤسسه نور انقلاب خرم‌آباد بیان کرد: هیچ‌گونه کمکی به ما نمی‌شود و بارها به مسئولان پیشنهاد داه‌ایم برای رفع این مشکل از مکان‌های وقفی بدون استفاده، استفاده کنند تا هم مشکلات ما رفع شود و هم با پرداخت مبلغی بابت اجاره مکان وقفی، این املاک هم درآمدی داشته باشند.

وی عنوان کرد: اداره مؤسسات قرآنی با این شرایط خیلی دشوار است و اداره این مؤسسات برای ما سخت می‌شود و ممکن است که از این کار دست بکشیم.

محمدی تصریح کرد: برای تبلیغ موسیقی و خیلی چیزهای دیگر هزینه‌های هنگفتی می‌شود و در بیلبردهای تبلیغاتی سطح شهر زده می‌شود و این درحالی است که ما حتی برای تبلیغ و اطلاع‌رسانی کلاس‌ها با مشکل جدی مواجه هستیم و توان پرداخت هزینه‌های مربوط به تبلیغات را نداریم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در ترم گذشته  حدود 105 قرآن‌آموز و 12 نونهال داشته‌ایم که نونهان ما حدود 18 سوره قرآن را حفظ هستند.

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی نور انقلاب خرم‌آباد افزود: در این مؤسسه کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی و صحیح‌خوانی به‌صورت رایگان و مهد قرآنی نیز برای کوکان با هزینه‌های ناچیز برگزار می‌شود و نیز از سوی سازمان بنا شد دوره‌های تربیت مربی قرآن در این مؤسسه برگزار شود.

captcha