برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری
کد خبر: 3317938
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
حجت‌الاسلام عادلی خبر داد:

برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف گیلان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در 14 شهرستان استان گیلان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در بقاع شاخص گیلان خبر داد و اظهار کرد: به جهت تبدیل کردن فضای استان گیلان به فضای قرآنی، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی و بین‌المللی از کشور مصر در 14 شهرستان این استان برگزار خواهد شد .

وی همچنین افزود: اوقاف و امور خیریه استان گیلان در ایام ماه مبارک رمضان میزبان قاری مصری استاد احمد شحات است که محافل قرآنی با حضور این قاری و قاریان استانی در شهرستان‌های رشت، املش، لنگرود، رودسر، لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، رودبار، فومن، شفت، صومعه‌سرا، بندرانزلی، ماسال و تالش برگزار خواهد شد .

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین گفت: زمان آغاز برگزاری این محافل انس از روز دوشنبه 15 تیرماه همزمان با 19 رمضان خواهد بود که این محافل به مدت پنج روز در 14 شهرستان استان گیلان برپا خواهد شد.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دوستدار اهلبیت (ع)
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۰۲:۴۶
0
0
سلام :طاعات قبول
اوقاف گیلان فقط تبلیغات می کند یکی نیست بهش بگوید چرا درآمد و خرج کرد هر بقعه را در همانجا نصب نمی کنی تا مردم بدانند اینهمه کمک میکنند به کجا میرود؟!
یکی نیست به بقاع سربزند ببیند نشاط معنوی که اینهمه بنر ۱۵۰ هزار تومانی در سطح استان نصب کردند، داستانی بیش نیست ؟!
در حالیکه در بقاع اتاقهای کولر دار و خالی هست با داربست خیمه ای در حیاط بقاع میزنند و چند روحانی اعزامی از قم را در گرما می نشانند که از بس هوا گرم است مردم نزدیک آن خیمه ها نمی شوند تا سوال شرعی و… بپرسند؟!
یکی نیست سوال کند که در حالیکه فقرا از گرسنگی به بقاع پناه می آورند، چرا قاری مصری با هزینه ۲۰ میلیون تومانی ،آنهم از پول بقعه که مردم مظلوم برای ساخت و ساز دادند ، می آورند؟!
یکی نیست سوال کند که خادمینی که جهت نظافت بعنوان خادم رسمی جذب بقعه شدند و از فروش قبوض و داخل ضریح هر نفر یک میلیون تومان در ماه حقوق می گیرند چرا در بقاع پیدا نیستند تا به مردم که به آنها حقوق می دهند خدمات دهند؟!
یکی نیست سوال کند شما که توان ساخت بقاع را نداشتید چرا اکثر بقاع سالم و قشنگ را خراب کردید و بیش از ۱۰ سال بعضی بقاع را نیمه کاره رها کردید؟!
یکی نیست سوال کند که چرا به نیات واقف عمل نمی کنید و هرکاری دلتان خواست با آن پولها هزینه می کنید؟!
یکی نیست سوال کند که چرا اوقاف اکثر هیات امنای بقاع مثل امامزاده هاشم، داناعلی و… را برکنار کرده ویکی از کارمندان اوقاف ونزدیکان خودشان را گذاشتند و هر کاری دلشان خواست می کنند و مردم نظارتی ندارند؟!!!
و…و…و… .التماس دعا
captcha