جشنواره فرهنگی، ورزشی و علمی جامعه القرآن، برگزار می‎شود
کد خبر: 3336546
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
مدیر آموزش جامعه القرآن:

جشنواره فرهنگی، ورزشی و علمی جامعه القرآن، برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: جشنواره فرهنگی، ورزشی و علمی و قرآنی جامعه القرآن کریم در ارومیه برگزار خواهد شد.

علیرضا نجفی در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: یکی از مهمترین برنامه‎های جامعه‎القرآن کریم، برگزاری جشنواره قرآنی، علمی، هنری و ورزشی با رویکرد قرآنی است.
وی افزود: این جشنواره، یک جشنواره بی نظیر در سطح کشور است که امسال هفدهمین دوره خود را پشت سر می‎گذارد؛ پیشتر این جشنواره به صورت مسابقات حفظ و ترتیل برگزار می‎شد ولی به جشنواره چند وجهی مبدل شد.
وی گفت: تفاوت آن با مسابقات دیگر این است که در این جشنواره‌ متسابقینی که در رشته‎های علمی و ورزشی و ... شرکت دارند همگی تست و آزمون قرآنی خود را رد رشته‎های قرائت و حفظ انجام داده‎اند.
مدیر آموزش برادران جامعه القرآن بیان کرد: این جشنواره به مدت چهار روز در شهرستان ارومیه و با مدیریت واحد مرکزی در قم اجرا می‎شود که روز اول روز پذیرش است و از روز دوم مسابقات فرهنگی و علمی و فرهنگی و ورزشی برگزار می‎شود.
وی گفت: امسال شاهد مسابقاتی چون ن وبلاگ نویسی قرآنی، کتابخوانی، رشته‎های ورزشی مثل تیراندازی دارت فوتسال شنا و فوتبال دستی و... خواهیم بود. در کنار این جشنواره که از تاریخ 19 تا 22 مرداد در ارومیه برگزار می‎شود، همایش مدیران جامعه القرآن در سراسر کشور نیز اجرا خواهد شد.

captcha