دوره آمادگی کارشناسی ارشد قرآن و حدیث در جامعه القرآن برگزار می‎شود
کد خبر: 3337304
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

دوره آمادگی کارشناسی ارشد قرآن و حدیث در جامعه القرآن برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: با پایان یافتن مهلت ثبت نام در دوره آمادگی کارشناسی ارشد قرآن و حدیث، آموزش این دوره، طی ۴ ماه آغاز می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث برگزار می‎شود و جامعه‎القرآن‎الکریم و اهل البیت(ع) اقدام به برگزاری دوره آموزشی و آمادگی ویژه کنکور کرده است.
دوره آمادگی آزمون کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث و گرایش‎های وابسته: تفسیر، حدیث، نهج البلاغه و ... در دو بخش خواهـران و بـرادران برگزار می‎شود.
این دوره آموزشی تحت نظر حجت‎الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی طباطبایی مدیر این جامعه قرآنی برگزار می‏‌شود؛ گفتنی است این دوره ویژه: حافظین قرآن، دارندگان مدرک کارشناسی، دارندگان مدرک سطح دو حوزه علمیه است.
برگزاری دوره حضوری به مدت ۴ ماه و با حضور اساتید مجرب است و برگزاری دوره غیرحضوری (همراه با برنامه­ ریزی، رفع اشکال، مشاوره، برگزاری آزمون در شهرهای مختلف) انجام می‎شود.
برگزاری دو دوره تخصصی (در ۱۰ روز و ۷ روز، همراه با اسکان رایگان)، ارائه جزوات جامع (تمام دروس بدون نیاز به مراجعه کتاب و همراه با نکات کلیدی)، تست‎های طبقه‎بندی شده همراه با تست‎های تألیفی و برگزاری کنکورهای آزمایشی از جمله مزایای این دوره است.
زمان ثبت نام این دوره امروز به پایان می‎رسد و علاقه‎مندان می‎توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به آیین نامه واحد کارشناسی ارشد جامعه القران الکریم مراجعه کنند.
 

captcha