دوره تربیت مربی نیمه حضوری حفظ قرآن برگزار می‎شود
کد خبر: 3353622
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

دوره تربیت مربی نیمه حضوری حفظ قرآن برگزار می‎شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: دوره تربیت مربی نیمه حضوری حفظ قرآن کریم به همت جامعةالقرآن برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، برنامه‎های آموزشی جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع)، در بخش‎های مختلف برگزار می‎شود.

در ادامه روند برنامه‎های آموزشی، اداره‌کل آموزش برادران اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی نیمه حضوری حفظ قرآن کریم کرده است.

این برنامه آموزشی که با هدف توسعه و ترویج حفظ قرآن کریم در جامعه صورت گرفته است، با همکاری مرکز کشوری آموزش‎های غیرحضوری قرآن کریم برگزار می‎شود.

تعهّد به حضور منظم در کلاسها و انجام برنامه‎ها، حفظ حداقل پنج  و جزء قرآن کریم، دارا بودن حداقل ۱۸ سال از جمله شرایط ثبت نام در این دوره است.

زمان برگزاری این دوره آموزشی در ۱۹ و ۲۰ شهریور و مکان برگزاری آن، قم بلوارامین کوچه ۲۵ پلاک ۲۵ و مهلت ثبت نام تا ۱۲ شهریور است.
لازم به ذکر است که شرکت کنندگان در زمان حضور در قم با کلیات مباحث آشنا شده و بقیه دوره با استفاده از شبکه های اجتماعی موبایل برگزار خواهد شد و آزمون نهایی بعد از اتمام کامل دوره در شعب برادران برگزار خواهد شد.
علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با حجت‎الاسلام محمودزاده مسئول مرکز غیرحضوری با شماره ۰۹۱۲۷۴۷۰۳۴۱ تماس بگیرید.

captcha