محافل انس با قرآن در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3364854
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
همزمان با عید غدیر؛

محافل انس با قرآن در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد گفت: 18 برنامه جشن عید غدیر در جوار مساجد حاشیه شهر، برپایی هفت خیمه معرفت در مساجد شاخص حاشیه شهر، هفت محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین‌المللی و کشوری از دیگر برنامه‌ها در این ایام پربرکت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف ناحیه یک مشهد ضمن اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه ولایت در بقاع متبرکه و مساجد مشهد، عنوان کرد: ویژه برنامه‌هایی در ایام دهه ولایت در مساجد و بقعه متبرکه امامزاده سیدمحمد از اول تا دهم مهرماه پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها و محافل با محوریت مساجد حاشیه شهر برگزار می‌شود، ادامه داد: سخنرانی سخنرانان برجسته کشوری و استان، قرائت دعای ندبه، ویژه برنامه شب ولادت امام هادی(ع) و محافل انس با قرآن کریم از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد مقدس را همچنین برگزاری جشن عید غدیر با حضور سادات و واقفان سید در بقاع متبرکه و برپایی خیمه‌های معرفت از دیگر برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه مشهد در دهه ولایت عنوان کرد.

ذاکری افزود: 18 برنامه جشن عید غدیر در جوار مساجد حاشیه شهر، برپایی هفت خیمه معرفت در مساجد شاخص حاشیه شهر، هفت جشن شب ولادت امام هادی(ع) در مساجد، هفت محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته بین‌المللی و کشوری از دیگر برنامه‌ها در این ایام پربرکت است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم دعای عرفه با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت(ع) در هفت مسجد محوری حاشیه شهر از از جمله برنامه های پیش بینی شده در روز عرفه محسوب می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد مقدس یکی از دیگر برنامه‌ها را تجلیل از واقفان سید عنوان کرد و افزود: در روز عید سعید غدیر با حضور سادات مراسم جشن در بقعه متبرکه امامزاده یحیی(ع) میامی برگزار می‌شود که طی آن از واقفان سید نیز تجلیل خواهد شد.

captcha