حافظان مؤسسه جامعةالقرآن اردبیل تجلیل شدند
کد خبر: 3365235
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷

حافظان مؤسسه جامعةالقرآن اردبیل تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی مراسمی در سالن ولایت اردبیل، حافظان و قرآن‌آموزان مؤسسه جامعة القرآن این شهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، جعفری، مدیر موسسه جامعه القرآن اردبیل، عصر دیروز، 28 شهریورماه، در مراسم تجلیل از حافظان و قرآن‌آموزان این موسسه در سالن ولایت اردبیل، با بیان اینکه در طول تاریخ به اندازه چند سال اخیر به قرآن و آموزه‌های دینی اسلامی هجمه وارد نشده بود، گفت: دشمنان برای ریشه کردن معارف اسلامی بصورت مداوم تلاش می‌کنند.
وی ضمن اظهارتاسف از اینکه اسلام در دنیا و حتی در کشورهای اسلامی مظلوم واقع شده است، افزود: دشمنان با ابزار ماهواره وارد خانه های ما شده اند و زندگی اسلامی همه خانواده‌ها را تحت الشعاع قرار داده‌اند.
جعفری وجود هر یک نفر حافظ قرآن و قرآن‌آموز را باعث خیر و برکت در جامعه دانست و تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی می‌تواند در آینده خانواده‌ها را واکسینه کند.
مدیر موسسه جامعه القرآن اردبیل با بیان اینکه جامعه القرآن در سطح کشور دارای 750 شعبه است، خاطرنشان کرد: این موسسه در اردبیل نیز دارای 95 هزار قرآن‌آموز و حافظ قرآن است.
وی در پایان سخنان خود خواستار توجه مسئولین و خیرین به این موسسه قرآنی شد.
حجت الاسلام میرعباس زاده، کارشناس دینی و مذهبی نیز در این مراسم تربیت زیر سایه قرآن را یکی از دغدغه های مهم تربیتی دانست و افزود: مسئولین، مردم و آنهایی که دغدغه فرهنگی دارند، باید دست در دست هم دهند و در ترویج فرهنگ قرآنی قدم بردارند.
وی باور مسلمانان را یک باور توحیدی دانست و گفت: قران کریم دفترچه راهنمای یک کاردستی به نام انسان در زندگی است.

captcha