نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه خراسان رضوی اقامه شد
کد خبر: 3393345
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
با حضور بیش از ۶۵ هزار نفر؛

نماز ظهر عاشورا در بقاع متبرکه خراسان رضوی اقامه شد

گروه اجتماعی: نماز ظهر عاشورا با حضور بیش از ۶۵ هزار نفر در بقاع متبرکه خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، سید جواد حکیمی، دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل اوقاف خراسان رضوی از برگزاری نماز ظهر عاشورا با حضور بیش از 65 هزار نفر در 73 بقعه خراسان رضوی خبر داد.

وی با اشاره به اینکه دسته‌جات و هیئات پس از عزاداری، نماز ظهر عاشورا را در بقاع متبرکه اقامه کردند، عنوان کرد: نماز ظهر عاشورا با حضور بیش از 65 هزارعزادار حسینی در بقاع متبرکه 19 شهرستان خراسان رضوی برگزار شد.

حکیمی با اشاره به بقاع شاخص برگزار کننده نماز با شکوه عاشورا ابراز کرد: نماز ظهر عاشورا در کاشمر با حضور بیش از ده هزار نفر از عزاداران حسینی به امامت حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی، امام جمعه این شهرستان اقامه شد.

وی در ادامه گفت: در بقاع متبرکه نیشابور نیز با حضور بیش از شش هزار نمازگزار، بقاع متبرکه سبزوار با بیش از پنج هزار و 800 نفر، بقعه متبرکه امامزاده یحیی میامی از توابع مشهد با چهار هزار نمازگزار، بقعه متبرکه امامزاده سلطان ابراهیم با حضور بیش از دو هزار نفر، نماز ظهر عاشورا به یاد نماز ظهر عاشورای امام حسین(ع) در کربلا برگزار شد.

captcha