۴۵ برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کرمانشاه تجلیل شدند
کد خبر: 3444911
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

۴۵ برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی کرمانشاه تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از تجلیل و راه‌یابی ۴۵ برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کرمانشاه به مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، در نشست خبری روز گذشته، حجت‌الاسلام قبادی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از راه‌یابی 45 برگزیده سی و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن در کرمانشاه در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و هم‌خوانی به مسابقات سراسری و همچنین تجلیل از آنان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات، 300 شرکت‌کننده حضور داشتند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در رده سنی بالای 18 سال صورت گرفت و داوران و بازرسان اعزامی از جانب سازمان اوقاف و امور خیریه سطح این مسابقات را از نظر کمی و کیفی بالا ارزیابی کردند.

حجت‌الاسلام قبادی تصریح کرد: برگزاری مسابقات با زحمات چند ماهه اداره‌‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، همکاران قرآنی و جامعه قاریان صورت گرفت، همچنین بیش از 50 نفر عوامل اجرایی، کار اجرا زیر نظر رییس ستاد اجرای مسابقات و دبیرخانه مسابقات در قالب 9 کمیته را برعهده داشتند.

captcha