ساخت خانه‌های عالم، تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است
کد خبر: 3446576
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
حجت‌الاسلام رحیم‌پور:

ساخت خانه‌های عالم، تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله‌سوار گفت: ساخت خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است و توسعه آن در مناطق مختلف روستایی و ماندگاری روحانیان سبب غنای چهره دینی و تربیت اسلامی در روستاها شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام شامل رحیم‌پور‌‌ رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله‌سوار، روز گذشته 18آبان‌ماه، به همراه محتشم احدی رئیس بنیاد مسکن بیله‌سوار از خانه عالم در حال ساخت روستای گون پاپاق بازدید کردند.
حجت‌الاسلام رحیم‌پور در این بازدید با اشاره به نقش روحانیان در گسترش آموزه‌های دینی و معنوی درمناطق موثر برشمرد و گفت: حضور روحانیان در این مناطق در راستای توسعه فرهنگ دینی برای این مناطق است تا بتوانند در راستای تحقق مفاهیم الهی بهره‌گیرند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیله‌سوار با بیان اینکه ساخت خانه‌های عالم نقش مهمی در غنا و گسترش فرهنگ دین اسلام دارد، تصریح کرد: با گسترش این طرح به‌عنوان یک طرح عمرانی و فرهنگی موفق می‌توان گوشه‌ای از مشکلات تبلیغی را با استقرار روحانیان اعزامی به مناطق محروم جامعه برطرف کرد.
حجت‌الاسلام رحیم‌پور در خصوص توسعه هر چه بیشتر خانه‌های عالم در روستاها گفت: ساخت خانه‌های عالم تحول مهمی در امور فرهنگی و مذهبی روستاها ایجاد کرده است و توسعه آن در مناطق مختلف روستایی و ماندگاری روحانیان سبب غنای چهره دینی و تربیت اسلامی در روستاها شده است.

captcha